پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

محمود کلهر در خصوص شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل الوحده امارات اظهار داشت: بازی خوبی برای پرسپولیس نبود، به ویژه در نیمه اول که تیم خیلی سردرگم بازی کرد. در یکسری پست‌‌ها دیدیم که یحیی گل‌محمدی  تغییرات زیادی را ایجاد کرده بود.

وی ادامه داد: در پست‌ کلیدی مثل هافبک وسط تغییر داشتیم و پرسپولیس مرکز زمین را در اختیار الوحده قرار داد. در نیمه اول اصلا بازی زیبایی از پرسپولیس ندیدیم و الوحده هم تیم زهرداری نبود که بتواند گل بزند ولی روی اشتباه و سردرگمی بازیکنان ما به گل رسید.

بازیکن پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: در نیمه دوم تعویض‌های یحیی گل‌محمدی به تیم کمک کرد تا شرایط عوض شود و تیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کند. مشکل همیشگی پرسپولیس که هدر دادن موقعیت‌های زیاد است، در نیمه دوم مقابل الوحده مشهود بود که اتفاق خوبی نیست. این باخت خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند تا غرور بازیکنان از بین برود و با قاطعیت و شادابی بیشتر در مسابقات شرکت کنند.

 

کلهر یادآور شد: این شکست نیاز بود تا پرسپولیس با قدرت و انگیزه بیشتری در مسابقات شرکت کند. هنوز شرایط این تیم خوب است و بازی با الریان می‌تواند سکوی پرتاب پرسپولیس باشد. بازیکنان این تیم همه فکر و ذکر‌شان را باید برای مرحله بعد بگذارند. این تیم اگر می‌خواهد قهرمان شود باید نقاط ضعفش را برطرف کند.

منبع:تسنیم

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: