پایگاه خبری خانه فوتبال:

سردار آزمون متولد 11 دی ماه 1373 است. سردار آزمون در گنبدکاووس واقع در استان گلستان به دنیا آمد. سردار آزمون یک ترکمن اصیل است که به این اصالت افتخار می کند. پدر سردار آزمون، خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است که در حال حاضر به مربی گری والیبال مشغول است. مادر سردار آزمون خانه دار است و تنها یک خواهر به نام سولماز دارد.

سردار آزمون دانشجوی رشته مدیریت ورزشی در دانشگاه روسیه می باشد، با 186 سانتی متر بعنوان گرانقیمت ترین بازیکن ایران دوست دارد روزی در رئال مادرید بازی کند

سردار آزمون

اخیرا درباره سردار آزمون حواشی بسیاری در خبرها مشاهده می‌شود. بنابراین اخبار سردار آزمون با یک خانم روس چند سال در ارتباط بوده است و حالا این خانم ادعا می‌کند که از سردار آزمون فرزندی دارد و به این جهت از وی شکایت کرده است. در ادامه درباره این موضوع بیشتر بخوانید. بعلاوه سایت بازار بورس این اخبار را تایید یا رد نمی‌کند.

سردار آزمون

سردار آزمون در چند ماه گذشته درگیر پرونده‌ای قضایی شده است که تاکنون ادامه دارد. پرونده سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در روسیه ممکن است از سوی دادگستری آلمان پیگیری بشود.

«آندری دمیتریف» وکیل دختر شاکی از سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایر لورکوزن در مصاحبه‌ای جدید از تلاش برای باز کردن پای دادگستری آلمان به این پرونده خبر داد.

دمیتریف گفت: امکان قرار دادن یک گزینه روی پرونده وجود خواهد داشت که به همه کشورهایی که کنوانسیون لاهه را پذیرفته‌اند، حق بررسی پرونده را می‌دهد، از جمله در آلمان.

بعداز اینکه دادگاه روسیه سردار رو به پرداخت ۷۰۰ هزار یورو محکوم کرد این دختر بیکار ننشست و حالا رفته تو دادگاه آلمان شکایت جدید تنظیم کرد

این وکیل در عین حال آمادگی خود را برای ارتباط با دادگستری آلمان اعلام کرد. وی گفت: آلمان یک کشور متمدن است که به قوانین احترام می‌گذارد. ما در مثبت بودن نتیجه پرونده شک نداریم.

سردار آزمون

سردار آزمون که سابقه بازی در تیم‌های روبین کازان، روستوف و زنیت سنت پترزبورگ روسیه را دارد در چند ماه گذشته درگیر پرونده‌ای قضایی شده است که تاکنون ادامه دارد.

آزمون در نقل و انتقالات زمستانی، زنیت را به مقصد بایر لورکوزن ترک کرد اما روس‌ها همچنان پیگیر این پرونده هستند. گفته می‌شود مهاجم ایران در حال حاضر درخواست تجدیدنظر را به دادگاهی در روسیه ارائه داده و در انتظار حکم نهایی است.

یک دادگاه در روسیه علیه سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران رای داد. آزمون یک ماه فرصت دارد تا به این رای اعتراض کند.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران از سال گذشته درگیر یک پرونده قضائی در روسیه شده است و جلسات دادگاه در غیاب او در شهر سنت‌پترزبروگ ادامه دارد.

هرچند انتظار می‌رفت آزمون بعد از جدایی از تیم زنیت روسیه و انتقال به تیم بایر لورکوزن آلمان از این پرونده رها شود اما شاکی در غیاب آزمون در جلسات دادگاه حاضر شده و طبق اعلام یک رسانه روسی، حتی رأی دادگاه را هم گرفته است.

سایت sport-express روسیه به نقل از «دمیتریف» وکیل شاکی آزمون مدعی شد قاضی نسبت به احراز حق پدری و استیفای نفقه قانع شده و رأی نهایی داده شده است.

سردار آزمون

دمیتریف گفت: بعد از صدور رأی، یک فرصت ۳۰ روزه برای تجدیدنظر وجود دارد. اگر درخواست استیناف نباشد، تصمیم اجرا می‌شود. اگر هم چنین درخواستی بیاید، پرونده همچنان در دادگاه شهر سنت‌پترزبورگ قابل بررسی است.

وی با بیان اینکه صدور رأی بر اساس مدارک و مستندات صورت گرفته است، گفت: قاضی در تصمیم خود کاملاً از ما حمایت کرده است.

دمیتریف چند روز پیش هم در مصاحبه دیگری تاکید کرده بود که آزمون از حضور در روسیه و انجام آزمایش‌های لازم خودداری کرده است و وکیل او در جلسات دادگاه حاضر می‌شود.

وی گفت: آنها استدلال می‌کنند که آزمون نمی‌تواند به دلیل مشکلات سفر هوایی و حضور در مسابقات به روسیه بیاید.

این وکیل همچنین درباره احتمال ممنوع الورود بودن مهاجم ایران به روسیه به خاطر جلسات دادگاه هم تصریح کرد: فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد اما اگر رأی صادر و بدهی نفقه مشخص بشود، ممکن است فرد بدهکار از روسیه ممنوع الخروج بشود. یعنی ورود به روسیه بدون مشکل است اما برای خروج این‌طور نخواهد بود.

ماجرای آلیا و سردار آزمون چه بود؟

سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت روسیه پس از درخشش برابر چلسی در دقایق پایانی مسابقه مصدوم و از زمین خارج شد. این اتفاق برای سردار آزمون بسیار تلخ بود اما شاید سردار آزمون نمی دانست چند روز بعد خبری در رسانه‌ها منتشر می‌شود که تلخ‌تر از مصدومیت برایش باشد. پرونده خانوادگی سردار آزمون بازهم بالا آمده و حالا ابعاد جدیدی از آن بازگو شده است. سایت اسپورت اکسپرس روسیه عکسی از دختر سردار آزمون منتشر کرده و ادعا کرده این کودک، فرزنده ستاره ایرانی و آلیا است.

درست ساعاتی پیش از درخشش سردار آزمون در بازی زنیت مقابل چلسی، دادگاهی در روسیه علیه آزمون تشکیل شد و پرونده قضایی مهاجم ایران را وارد ابعاد جدیدی کرد.

سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه گزارش داد دادگاه رسیدگی به شکایت از سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت روز هشتم دسامبر (چهارشنبه) در شهر سنت پترزبورگ برگزار شده است.

در جریان این دادگاه، دختری که علیه آزمون شکایت کرده است، برای نخستین بار از طریق همین سایت جزئیات ماجرا و شکایت از این مهاجم را توضیح داد.

سردار آزمون

بـه گفته اسپورت اکسپرس دختری بنام آلیا در شهر کازان در ماه می «اردیبهشت» دختری بدنیا آورد کـه مدعی اسـت پدر این بچه سردار آزمون اسـت اما مهاجم تیم ملی ایران چنین چیزی را نمی پذیرد.

مادر بچه دادخواستی را علیه سردار آزمون تنظیم کرده تا بتواند از او نفقه بگیرد. سردار آزمون باوجود فرستادن ماهانه ۱۲ هزار روبل «این مبلغ کـه خرج زندگی یک ماه یک بچه اسـت» برای مادر بچه، مسئولیت فرزند متولد شده را نمی پذیرد.

سردار آزمون در زنیت سالیانه ۳ میلیون یورو دریافت میکند و آلیا می‌خواهد ۷۵۰ هزار یورو از آزمون بگیرد. هویت این دختر مخفی اسـت و فقط مشخص اسـت او در کازان زندگی میکند ودر ماه می، یک دختر بدنیا آورده اسـت. این دختر کـه نامش آلیا اسـت تصمیم گرفته اطلاعات خصوصی اش را مخفی کند. سردار آزمون و وکلای وی این ادعا را رد کرده و آن را شایعه محض خواندند. من سایت اسپورت اکسپرس رو چک کردم.خبرش بود ولی این عکسو توش ندیدم..به نظر شیطنت فضای مجازیه!!

این دختر که «آلیا» نام دارد، در گفتگوی خود تاکید کرده است که برای احراز پدری و گرفتن نفقه از آزمون شکایت کرده است چرا که این بازیکن تاکنون از پذیرش این ادعا امتناع کرده است.

وی گفت: پس از مراجعه به دادگاه به دنبال مذاکره با سردار و حل مشکل با توافق دوستانه بودیم و قرار شد آزمایشاتی هم انجام بشود اما او گفت که وقت کافی ندارد.

این فرد شاکی در بخشی از صحبت‌هایش گفت: نگران هستم که سردار به کشور دیگری برود و این کارها انجام نشود.

آلیا همچنین تاکید کرد که به دنبال حل مسالمت‌آمیز این ماجرا است ولی اگر این اتفاق رخ ندهد با ادامه حضور در دادگاه شکایتش را پیش می‌برد.

همچنین وکیل این دختر بعد از جلسه در دادگاه اظهار کرد: تا به امروز در جلسه دادگاه چند درخواست از جمله آزمایشاتی داده‌ایم. دادگاه این درخواست را پذیرفت اما موکول به اطلاع طرف دوم شده است.

به گفته این وکیل، جلسه بعدی دادگاه شکایت از سردار آزمون روز ۱۰ فوریه ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.

تمام این اتفاقات در روزی رخ داد که سردار آزمون با تیم زنیت در لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی بازی کرد و عملکرد بسیار درخشانی داشت. آزمون در این بازی که با تساوی ۳ - ۳ به پایان رسید، یک گل زد و چند فرصت خوب گلزنی هم به دست آورد.

پیش از این «آن دری کوزیچف» خبرنگار روزنامه اسپورت اکسپرس تاکید کرده بود که سردار داری یک پرونده قضایی در روسیه است ولی هیچکس واقعیت را نمی‌داند.

"سردار آزمون پدر شده است" این تیتر یکی از رسانه های کسور روسیه بود. چندی پیش در رسانه‌های روسیه یک موضوع تکان‌دهنده علیه سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم زنیت سنت‌پترزبورگ مطرح شده است. موضوعی که رسانه‌های ورزشی در داخل کشور را به شوک فرو برد و باعث شد بسیاری از رسانه‌ها هیچ بازتابی از این موضوع منتشر نکنند. سردار آزمون ستاره فوتبال ایران که حواشی زیادی از جوانی تا کنون به دنبال داشته مورد شک پلیس روسیه در یک پرونده قرار گرفته است. سایت اسپورت اکسپرس برای اواین بار این پرونده را علیه سردار آزمون افشا کرد. در روزهای ابتدایی سردار آزمون واکنشی نسبت به موضوع نشان داد.

موضوع از این قرار است که ولادیسلاو زیماگولوف، نویسنده سایت اسپورت اکسپرس روسیه طی مطلبی عجیب از پرونده شکایت یک خانم از سردار آزمون رونمایی کرده است. مسأله‌ای که حتی ممکن است ماجرا به یک اخاذی مربوط شود. اما اصل داستان انگار این است که دختری در کازان قصد دارد از سردار آزمون معادل ۷۵۰ هزار یورو به بهانه نفقه دریافت کند.

سردار آزمون

قطعا مطالبی که در سایت روسی منتشر شده، مورد تایید ما نیست، اما از آنجایی که نمی‌توان در عصر ارتباطات جلوی گردش آزاد اخبار را گرفت، گزارش منتشر شده در این سایت روس منتشر می‌شود. البته که امیدواریم آنچه سایت روس از زبان یک وکیل منتشر کرده صرفا اتهام‌هایی واهی و به قصد باج‌خواهی باشد.

سایت اسپورت اکسپرس روسیه گزارش خود را اینگونه شروع می‌کند: «یکی از دلایل اصلی که سردار آزمون می‌خواهد از روسیه برود، فاصله گرفتن از ماجرای رسوایی مربوط به حضانت فرزند است. دختری به نام آلیا در شهر کازان در ماه می (اردیبهشت) دختری به دنیا آورد که مدعی است پدر این بچه، سردار آزمون است، اما مهاجم تیم ملی ایران چنین چیزی را نمی‌پذیرد. مادر بچه دادخواستی را علیه سردار آزمون تنظیم کرده تا بتواند از او نفقه بگیرد.

سردار آزمون با وجود فرستادن ماهانه ۱۲ هزار روبل (این مبلغ که خرج زندگی یک ماه یک بچه است) برای مادر بچه، مسئولیت فرزند متولدشده را نمی‌پذیرد.

آلیا با استخدام وکلا در تلاش است تا سردار آزمون با پذیرفتن مسئولیت بچه، بتواند یک نفقه قابل توجه که معادل ۲۵% دستمزد این مهاجم ایرانی است را دریافت کند. سردار آزمون در زنیت سالیانه ۳ میلیون یورو دریافت می‌کند و آلیا می‌خواهد ۷۵۰ هزار یورو از آزمون بگیرد.».

ماجرای اسم سردار

سردار آزمون

می گوید قرار بود اسمم را پژمان بگذارند اما پدر بزرگم مخالفت کرد و اسمم را سردار گذاشت که به معنای مشتاق به ارتفاع و رهبر و حاکم می باشد

خانواده و مذهب

سردار آزمون

سردار تنها یک خواهر بزرگتر از خود دارد که متاهل می باشد. پدرش خلیل آزمون از ورزشکاران و مربیان بنام والیبال گلستان است که سال ها عضو تیم ملی والیبال بوده و حتی بعنوان بهترین بازیکن آسیا نیز انتخاب شده است

مذهب خانواده و خود سردار سنی می باشد

شروع فوتبال

سردار آزمون

بصورت جدی فوتبال را از سال 1382 وقتی 9 ساله بود از آکادمی تیم عقاب شهر گنبد شروع کرد و بعد از مدتی وارد تیم اتکای گلستان در لیگ جوانان شد

خیلی زود درخشید تا اینکه در سال 1388 وقتی 15 ساله بود به تیم جوانان سپاهان اصفهان پیوست و از 16 سالگی وارد بزرگسالان این تیم شد. او جوانترین بازیکن لیگ در آنها سال ها بود

تیم ملی و آقای گل

سردار آزمون

سردار در سال 1384 وقتی 11 ساله بود به تیم ملی زیر دوازده سال دعوت شد سپس در سال 1391 در تیم ملی جوانان در جام دوستی روسیه آقای گل شد. همین آقای گلی در این تورنمت باعث توجه مربیان روسی به او شد

انتقال به روبین کازان

سردار آزمون

در نهایت سال 1391 وقتی 18 ساله بود از تیم سپاهان به روبین کازان روسیه ترانسفر شد ، مدتی به تیم روستوف رفت و از سال 1396 دوباره به تیم کازان بازگشت

در زنیت

سردار آزمون

سردار در زمستان سال 1397 وقتی 24 ساله بود بعد از جام ملت های آسیا 2019 با قرارداد 12 میلیون یورویی به زنیت سن پترزبورک، بزرگترین باشگاه روسیه پیوست

علاقه به اسب

سردار آزمون

سوارکاری یکی از مهمترین علایق من در زندگی است، در حال حاضر سه تا اسب بنام های ژیوانا، سریک و راتیکا دارم که در مسابقات کورس گنبد شرکت می کنند

عاشق رئال

سردار آزمون

سقف آرزوهایم بازی در باشگاه رئال مادرید و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو است، طرفدار پروپاقرص رئال مادرید هستم و از بچگی عاشق این تیم بودم


عکسی متفاوت از مهدی پاکدل و رعنا آزادی همسر دومش

+تصاویر دونفره


سردار آزمون و همسرش

سردار آزمون

سردار آزمون در حال حاضر با آناهیتا کریمی در ارتباط عاشقانه ای می باشد و در برنامه دورهمی اعلام کرد بزودی با او ازدواج خواهد کرد

مارک و لباس 

سردار آزمون

به شخصه علاقه به برند خاصی ندارم. هر چه دم دستم بیاید می پوشم و برایم مهم نیست که لباسم مارک نباشد، از خواب که بیدار می شوم اولین لباسی که می بینم به تنم می کند و وسواسی ندارم

عمل بینی

سردار آزمون

سردار آزمون که چند سال پیش، بینی خود را عمل کرده می گوید: پلیپ بینی ام خیلی آزارم می داد و نمی توانستم راحت نفس بکشم

 

عمل بینی من زیبایی نبود در ترکمن ها رسم نیست، دلیلی ندارد پسر ابرو بردار و دماغش را عمل زیبایی کند

دوستان ورزشی

سردار آزمون

جدا از پدر و مادرم که رفقای من هستند با مهدی طارمی و فرهاد قائمی هم رفاقت دارم، با فرهاد تلفنی در تماس هستم و هر وقت فرصت باشم با هم قرار می گذاریم. در تیم ملی هم بیشتر با مهدی و رامین رضاییان ارتباط دارم

یادگیری زبان روسی

سردار آزمون

زبان روسی خیلی سخت است، اوایل همیشه مترجم کنارم بود اما حالا سعی کردم یاد بگیریم و گلیم خودم را از آب بیرون بکشم

غذا مورد علاقه

سردار آزمون

در باشگاه بیشتر ماکارونی و برنج و ماهی می خورم. اما خودم عاشق چکدرمه هستم که یک غذای ترکمنی است، مخلوطی از برنج و گوشت که ترکیب فوق العاده ای میشود، به ویژه اگر مادرم آنرا درست کند

موسیقی

سردار آزمون

عاشق موسیقی سنتی ترکمنی است . از میان خارجی ها به صدای جاستین بیبر علاقمند است و در ایران کارهای محسن چاووشی، رضا صادقی و رضا یزدانی را دنبال می کند. همچنین طرفدار محسن یگانه همشهری خود نیز می باشد

منبع: فتوکده

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: