پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده امارات با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

با وجود اینکه سرخ پوشان در این بازی شکست خوردند با ۱۲ امتیاز صعودش قطعی شد. تراکتور دیگر نماینده ایران در گروه دوم مقابل پاختاکور با نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد تا با ۷ امتیاز در رده دوم بایستد. به این ترتیب تراکتور با تساوی شانس ١٢ امتیازی شدن را از دست داد.

با نگاه به تیم‌های رده دومی ۵ گروه غرب آسیا اگر پرسپولیس در بدترین حالت به الریان ببازد هم به عنوان یکی از سه تیم دوم برتر صعود خواهد کرد. زیرا در گروه دوم به هیچ عنوان تیم دوم بالاتر از ۱۰ امتیاز نخواهد گرفت.

در گروه D النصر عربستان با شکست مقابل نماینده اردن ٨ امتیازی ماند و در صورت برد در دیدار پایانی با السد ١١ امتیازی می شود و به پرسپولیس نمی‌رسد. در گروه A هم الهلال ۷ امتیازی است و در صورت برد هر دو بازی صدرنشین می شود و تیم دوم این گروه احتمال دارد بیش از ۱۲ امتیاز شود. در گروه C یعنی گروه استقلال هم می تواند تیم رده دومی بیشتر از ۱۲ امتیاز کسب کند و به عنوان تیم دوم برتر ۳ تیم برتر دومی به مرحله بعد صعود کند.

در نتیجه با این شرایط پرسپولیس در بدترین حالت با وجود باخت مقابل الریان صعودش به عنوان تیم سوم از ۳ تیم دوم برتر ۵ گروه غرب صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: