پایگاه خبری خانه فوتبال:

سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال کشور، درخصوص بحث قرنطینه کاروان پرسپولیس در بازگشت به ایران از کشور هند به رادیو ورزش گفت: به واسطه تقارن شبهای قدر با بازگشت کاروان به کشور، برنامه ریزی برای این ایام نداشتیم. درخواست کرده ایم تیم پزشکی ستاد مقابله با کرونا در ورزش این قضیه را تحت نظر بگیرند. به هر حال دستور وزارت بهداشت کشور است و هیچ گاه از خط قرمزهای وزارت بهداشت عبور نکرده ایم و نخواهیم کرد. سعی می کنیم با زمانبندی که داریم از ظرفیت خلاصی استفاده کنیم. امیدوارم تقدم و تأخری در برنامه مان صورت نگیرد. 

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ افزود: اگر بتوانند زودتر تیم را آزاد کنند و با تست های پی در پی و با روش های پزشکی کمکمان کنند، خوشحالتر می شویم اگر هم نشد ما تابع نظرات وزارت بهداشت هستیم. 

او خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان که از طرف وزارت بهداشت ابلاغ شده است، با تست هایی که صورت می گیرد، کاروان نهایتاً یک هفته در قرنطینه خواهند بود. 

سهیل مهدی در پاسخ به این سوال که آیا قرنطینه شامل تمرینات هم می شود، عنوان کرد: این اختیار خود باشگاه است که از یک هفته چگونه استفاده کند. فرقی نمی کند ما اگر قرنطینه هم نداشتیم این مدت فاصله تا مسابقه بعدی وجود داشت. 

او با اشاره به تعداد زیاد بازی عقب افتاده، درباره تاریخ دقیق برگزاری این مسابقات اظهار کرد: اکنون 4 بازی معوقه جام حذفی برای 4 نماینده کشورمان در آسیا داریم و تاریخ ها مشخص است، البته احتمالاً تغییر برنامه ای هم از تیم ملی خواهیم داشتیم و منتظر این تغییرات هستیم. 3،4 هفته آخر باید بازیها همزمان باشد و اردوی تیم ملی از همه مهمتر است که از چه تاریخی شروع می شود. این اردو تا 25 خرداد ادامه دارد و 28 خرداد انتخابات ریاست جمهوری را خواهیم داشت. قاعدتاً ما تا 30 خرداد نمی توانیم بازیها را شروع کنیم و این موارد تنش های بیرونی است که به جدول مسابقات تحمیل می شود و دست ما نیست. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: