پایگاه خبری خانه فوتبال:

ضیاء عربشاهی در گفت و گو با پایگاه خبری خانه فوتبال، درخصوص لو رفتن ترکیب و اسرار پرسپولیس در برخی کانال ها و شبکه های مجازی گفت:برای من جای سوال است که چرا این اتفاق رخ می دهد؟ چرا جلوی این مسائل گرفته نمی شود تا یک بار برای همیشه این اتفاقات تمام شود.
وی ادامه داد:مگر در تیم چند نفر می داند که ترکیب نهایی چیست؟ من شنیدم که اسرار و ترکیب پرسپولیس با قیمت نجومی به برخی ها فروخته می شود، اگر اینطور باشد سوال من اینجاست که چرا باشگاه مقابل چنین مسئله‌ای کاری انجام نمی دهد؟
پیشکسوت پرسپولیس افزود: چرا باید اسرار تیم لو برود؟ متاسفانه این مسائل کار یک نفر هم نیست و باید ریشه یابی شود. البته فکر می‌کنم مسئولان باشگاه بدانند چه اتفاقاتی رخ می دهد اما دانستن فقط مهم نیست و باید با آن برخورد کنند.
عربشاهی خاطرنشان کرد: متاسفانه ۵،۶ دلال در پرسپولیس نفوذ دارند و می خواهند کل تیم در دست آنها باشد. آنها کاری کردند که قیمت بازیکنان پرسپولیس چند برابر شود در شرایطی که در همه جای دنیا به خاطر کرونا قیمت بازیکنان کمتر شده اما در ایران به خاطر این دلال ها قیمت بازیکنان چند برابر می شود.
وی در پایان گفت:اگر جلوی این دلال ها و ایجنت ها گرفته نشود پرسپولیس را نابود می کنند. نمی شود که باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس زیردست چنین افرادی باشد  بالاخره باید یک بار برای همیشه مقابل این افراد و عوامل آنها در تیم و باشگاه ایستاد. امیدوارم باشگاه از منافع هواداران و پرسپولیس دفاع کند و اجازه ندهد سرنوشت این تیم را آنطور که می خواهند رقم بزنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: