پایگاه خبری خانه فوتبال:

ستاره رئال مادرید که شب گذشته توانست مدتی در مقابل تیم سابقش بازی کند در خصوص مسابقه لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی صحبت کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، ادن ازارد در دیدار برابر باشگاه چلسی تیم سابق توانست نیم ساعتی در ترکیب رئال مادرید بازی کند و پس از مدت‌ها در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شود.
ادن ازارد پس از تساوی رئال و چلسی اظهار داشت: آنها بازیکنان خوبی دارند که من تقریبا همه آنها را می‌شناسم. به همین دلیل از عملکرد آنها متعجب نشدم. چلسی بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند به خوبی فوتبال بازی کنند اما ما در مادرید نیز آنها را خوب آنالیز کرده و برای این مسابقه آماده شده بودیم.
وی تاکید کرد:‌به نظرم ما اگر کمی خوش شانس بودیم می توانستیم گل دوم را به چلسی بزنیم. همیشه دیدن دوستان قدیمی برایم جذاب است. ما سالیان سال با هم دوست بودیم اما اکنون من بازیکن رئال مادرید هستم و فقط به برد فکر می‌کنم. برایم اهمیت ندارد که مقابلم چلسی است یا تیمی دیگر.
ادن ازارد ادامه داد: ما ذهنیت خوبی برای این مسابقات داریم و می‌خواهیم به فینال برسیم. به همین دلیل در بازی هفته آینده در لندن تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برنده مسابقه شویم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: