پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال السد قطر در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا برابر النصر عربستان با نتیجه یک به ۲ شکست خورد. در این بازی اشتباهات «مسعود طفیلیه» داور سوریه‌ای واضح بود و این داور باعث باخت السد و صعود تیم النصر عربستان به مرحله بعد شد.

روزنامه «استاد الدوحه» قطر با اشاره به حذف تیم السد به صورت غیر مستقیم کنفدراسیون فوتبال آسیا را به چینش عجیب داوری‌ها علیه این نماینده قطر متهم کرد.

این روزنامه نوشت: « انتصابات AFC در تیم‌های داوری در رقابت‌هایش خصوصاً در بسیاری از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عجیب و جنجالی شده است که السد بیش از یک بار هزینه آن را پرداخت کرده است؛ آخرین بار در بازی با النصر که مانع از صعود السد شد. مسعود طفیلیه داور سوریه‌ای که بازی اخیر السد با النصر را قضاوت کرد، در لیگ قهرمانان آسیا سه مسابقه را سوت زده بود که دو بازی برای السد بود.»

در ادامه مطلب روزنامه استاد الدوحه آمده است: «در حالی که غلام عباس کمک داور دوم (بازی با النصر) در پنج بازی حضور داشت و سه مسابقه را برای السد کمک داور بود از جمله دو بازی متوالی با فولاد و النصر. اما در مورد علی محمود شعبان که انتقادت زیادی از وی در بازی با فولاد صورت گرفت، او هم به عنوان داور چهارم بازی با النصر انتخاب شده بود. این اصرار برای تکرار اسامی خاص چه دلیلی دارد؟»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: