پایگاه خبری خانه فوتبال:

 نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز (دوشنبه) در مقایسه با روز کاری گذشته با ۲۳۰ تومان کاهش به رقم ۲۱ هزار و ۷۳۱ تومان رسید.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا، قیمت فروش یورو نیز در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز با کاهش ۴۶۶ تومانی نسبت به روز کاری گذشته به رقم ۲۵ هزار و ۸۶۷ تومان رسید.
امروز قیمت خرید هر دلار ۲۱ هزار و ۳۰۱ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۵ هزار و ۳۵۵ تومان بود.
علاوه بر این، نرخ خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۱ هزار و ۵۷۹ تومان و نرخ فروش آن ۲۱ هزار و ۷۹۵ تومان اعلام شد.  
همچنین نرخ یورو در این بازار ۲۵ هزار و ۶۱۱ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۵ هزار و ۸۶۷ تومان اعلام شد.
بر اساس این گزارش، در سامانه سنا در روز معاملاتی گذشته (یکشنبه) هر یورو به قیمت ۲۷ هزار و ۱۱۱ تومان و هر دلار ۲۲ هزار و ۱۳۳ تومان به فروش رسید.

همچنین روز کاری گذشته در سامانه نیما، حواله یورو به قیمت ۲۷ هزار و ۵۳۴ تومان فروخته و حواله دلار به قیمت ۲۲ هزار و ۷۷۵ تومان معامله شد.

 با توجه به تحولات سیاست خارجی و افزایش امیدواری به موفقیت مذاکرات وین، آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در سایر کشورها و کاهش سفته‌بازی در بازار ارز، قیمت انواع ارز در هفته‌های اخیر روند کاهشی داشته است.

قیمت نزولی و ریزش سکه

تهران امروز (دوشنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ماه) با کاهش ۳۰ هزار تومانی قیمت نسبت به روز کاری گذشته به ۹ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان رسید.

روند نزولی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا در روزهای اخیر تشدید شده است، به نظر می‌رسد که به دلیل تحولات سیاست خارجی و چشم‌انداز کاهشی نرخ دلار، قیمت‌ها در بازار سکه و طلا تمایل به افت بیشتر دارد، به‌طوری که فعالان این بازار کاهش بیشتر قیمت‌ها را انتظار دارند.

بر این اساس، در ساعت ۱۳ امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۳۰ هزار تومان نسبت به دیروز به رقم ۹ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۹۳۵ هزار و ۱۷۳ تومان رسید.

قیمت مثقال طلا نیز چهار میلیون و ۵۱ هزار تومان شد.

اونس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۷۷۵ دلار و ۵۰ سنت فروخته شد.

 

 

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: