پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به سازمان لیگ درخواست کرد تهمیدات ویژه ای درباره میزبانی سپاهان در نظر گرفته شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کاروان تیم پرسپولیس امروز ساعت 18 با پرواز اختصاصی برای برگزاری دیدار مقابل سپاهان عازم اصفهان می‌شود. 
مدیران این باشگاه امروز با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست کردند با توجه به اتفاق‌های دیدار سال گذشته این تیم مقابل سپاهان که در نهایت سبب لغو آن مسابقه شد و همچنین مسائلی که در سالهای اخیر در زمان سفر سرخپوشان به اصفهان رخ داده تمهیدات ویژه ای  برای جلوگیری از تکرار آن مسائل در نظر گرفته شود.
مدیران باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ درخواست کرده اند از تجمع هواداران حریف مقابل فرودگاه و هتل برای جلوگیری از تمرکز بازیکنان و کادرفنی جلوگیری شود.
همچنین رعایت کامل مسائل مربوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابل فرودگاه و هتل، جلوگیری از ورود میهمانان اضافی، صدور کارت برای برخی عوامل و میهمان‌های تیم حریف بیش از ظرفیت مجاز، ورود تماشاگران به داخل ورزشگاه با هر عنوانی و درنظر گرفتن امنیت تیم پرسپولیس از دیگر مواردی است که مدیریت باشگاه پرسپولیس  در نامه خود به سازمان لیگ روی آن تاکید کرده است.
احتمال دارد ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه هم در این سفر پرسپولیس را همراهی کند تا تمهیدات ویژه تری برای این تیم در زمان سفر به اصفهان و بازی با سپاهان انجام شود.
مسابقه دو تیم از ساعت 20:15 فردا در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: