پایگاه خبری خانه فوتبال:

ساکت الهامی ، سرمربی تیم نساجی گفت : یکی از سخت‌ترین بردهای زندگی‌ام مقابل مس بدست آمد.

ساکت الهامی بعد از برد یک بر صفر مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار داشت:قبل از شروع صحبت‌هایم باید از مسئولان مس و مربیان و کادرفنی و بازیکنان و تمام مردم خوب رفسنجان تشکر کنم آنها باید به این تیم خودشان ببالند. یکی از سخت‌ترین برد‌های زندگی‌ام بود و بیراه نگفتم. به فوتبال مس تبریک می‌گویم نشان داد که تیمی با برنامه و گردن کلفتی است. تیم خوب مس ما را تحت فشار قرار داد و نشان داد که جایگاهش بالاتر از این حرف‌هاست و این تیم یکی از قطب‌های فوتبال خواهد بود.

وی افزود:بازی پرتنش و سختی بود. تا قبل از گل بازی متعادل بود. ۱۰ دقیقه اول حریف بهتر بود و ما بهترین زمان گل زدیم و به ما کمک کرد. بازیکنان شرف، حیثیت را معنا کردند. نشان دادند اگر فعل خواستن صرف شود هر اتفاقی رخ می‌دهد. سال سختی برای مردم مازندران و نساجی بعد از شب های قدر مردم دست به دعا بودند این برد حاصل دعای آنها بود و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم. شرایط ما به گونه‌ای است که این جایگاه نساجی نیست و شرمنده‌ایم. اگر بازنده می‌شدیم وقت غم نداشتیم و بردیم هم فرصت شادی نداشتیم و این جنگ تا روز آخر ادامه خواهد داشت. خدا به ما کمک کرد و نباید از بازی خوب مس غافل شد. از روزی که من آمدم هیچ تیمی مثل مس ما را تحت فشار قرار نداد و این برد را به هواداران خونگرم و با تعصب نساجی تقدیم می‌کنم. لیاقت شان بیشتر از این هاست و با اتحاد و همدلی ۸ هفته را خوب طی کنیم.

وی افزود:از موعود بنیادی فر عذرخواهی می‌کنم. یک معذرت خواهی از کادر داوری دارم که در راس آنها بنیادی فر  درفینال جام حذفی بود. امروز هم نشان داد که فراتر از آسیا داوری کرد و بدون حاشیه و غرض سوت زد و ممکن است اتفاقاتی هم رخ داده باشد و از تیم داوری تشکر می‌کنم.

الهامی افزود:بنیادی فر بیشتر از همه من را اخراج کرده و داوران خوبی داریم از قول من صحبتی نوشته بودند که هرگز چنین جمله‌ای نگفته بودم و بد جلوه داده شد. از حدادیان مالک باشگاه نساجی تشکر می‌کنم از روزی که من آمدم سنگ تمام گذاشتند و دیشب حرف‌هایی زدند که خیلی خوب بود کاش فوتبال ما ۴- ۵ نفر مثل حدادیان داشت

منبع:پارس فوتبال .

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: