پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

جواد نکونام پس از پیروزی تیمش مقابل گل گهر در نشست خبری اظهار کرد: یک برد شیرین را به دست آوردیم و به هواداران تیم‌مان و مردم خوزستان را تبریک می‌گویم. بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان و فشردگی این مسابقات شرایط سختی را پشت سر گذاشته بودیم اما امروز بازیکنان‌مان نشان دادند بزرگ و با کیفیت هستند. با این‌که بازیکنان شرایط سختی را تجربه کرده بودند اما امروز تا لحظه آخر دویدند و جنگیدند. در نبود ۷ بازیکن غایب‌مان مجبور بودیم برخی بازیکنان‌مان را در پست غیر تخصصی بازی دهیم و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: حریف‌مان تیم بسیار خوبی است و بازیکنان با کیفیتی دارد و تیم یک دستی است. خوشحالیم از این‌که توانستیم این تیم را شکست دهیم و هیچ تیمی به اندازه ما نتوانسته بود این تیم را تحت فشار قرار دهد. می‌دانستیم تنها راه گلزنی حریف روی ضربات ایستگاهی است و در یکی دو صحنه هم تمرکزمان را از دست دهیم و یکی دو موقعیت به آن‌ها دهیم اما در کل تیم ما از حریف سر تر بود. در اواخر بازی هم شرایطی به وجود آمد که ناخواسته عقب کشیدیم چون آن‌ها بازی مستقیم حمله می‌کردند اما توانستیم کنترل کنیم. برد شیرینی برای ما بود و امیدوارم شرایط تیم‌مان را حفظ کنیم.

سرمربی فولاد اضافه کرد: با تمام مشکلات‌مان تا روز آخر با تمام وجود تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم. تا موقعی که من هستم تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم به موفقیت برسیم. نکته مهم تلاش بازیکنان‌مان است.

او در رابطه با فرسایشی بودن لیگ گفت: فرسایشی شدن لیگ دست سازمان لیگ نیست و به هر حال بازی‌های آسیایی و بازی‌های تیم ملی وجود دارد اما چیزی که جالب است این است که از عربستان نامه نگاری کردیم که بازی ما را یک روز عقب بندازند. صراحتا به ما نامه زدند و گفتند نمی‌شود اما تا دو تیم دیگر اعتراض کردند برنامه‌ها تغییر کرد و عقب افتاد. هواداران‌مان بدانند هیچ برنامه ریزی با توجه به خواسته ما صورت نمی‌گیرد و یک بار به ما کمک شد و از آن‌ها هم تشکر کردیم اما ببینید در هیچ کدام از برنامه ریزی‌ها با وجود دیدارهای عقب افتاده هم حتی دو بازی پشت سر هم داخل خانه نداریم و باید در یک بازی داخل خانه و یک بازی خارج از خانه بازی کنیم.

نکونام با بیان این‌که جوری برنامه ریزی می‌کنند که هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم و باید تمکین کنیم، گفت: پنجره ما بسته است و بازیکن هم نمی‌توانیم بگیریم. با همین نفرات باید جلو برویم اما با تمام وجود کار می‌کنیم و به مردم قول می‌دهم تمام تلاشم و تمرکزم را روی تیم بگذارم تا فولاد موفق شود. ان‌شاءالله که در پایان فصل بتوانیم موفق باشیم.

او در پایان اضافه کرد: آقای حاج ملک به خوبی دیدار را کنترل کرد و با آوانتاژهای به موقع توانست به زیباتر شدن مسابقه کمک کند.

منبع:خبرآنلاین

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: