پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

کریم باقری به همراه سایر مربیان پرسپولیس، کادر فنی پرقدرتی را برای این تیم ساخته‌اند و توانسته‌اند بازوهای قدرتمندی برای سرمربی پرسپولیس باشند.

کریم باقری اسطوره پرسپولیس که معمولاً خیلی به ندرت صحبت می‌کند اظهاراتی در آستانه دو دیدار مهم پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال مطرح کرده است که بخش‌های مهم آن را به نقل از ایران ورزشی در زیر بخوانید:

* سپاهان امسال یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر بوده و نتایج خوبی هم کسب کرده است. ما هم آماده‌ایم که یکی از بهترین بازی‌های خودمان را به نمایش بگذاریم و تلاش خواهیم کرد تا سه امتیاز بازی را بگیریم و تیم را در صدر حفظ کنیم و از جایگاه خوبی که داشتیم فاصله نگیریم.

* هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و پیروزی مقابل اصلی‌ترین حریف قهرمانی‌مان در بازی مستقیم با آن تیم خیلی می‌تواند به ما کمک کرده و از این رو حائز اهمیت است اما یک بازی به تنهایی نمی‌تواند تضمین کننده قهرمانی باشد.

* آقا یحیی دستیاران خوبی مانند حمید مطهری و داود فنایی و دو آنالیزور خوب به همراه بدنسازی خوب و مجرب دارد که تلاش زیادی انجام می‌دهند تا به سرمربی تیم کمک کنند.

 * من نقش خاصی ندارم و انصافاً بقیه کادر زحمت می‌کشند و من در کنار سایر اعضای کادر کوچکترین نقش را دارم.

* خیلی شناخت از تیم تاجیکستانی ندارم اما حتماً تیمی که در گروهش همه تیم‌ها را شکست داده و به عنوان صدرنشین صعود کرده تیم خوبی است اما اجازه بدهید راجع به این مسأله حرف نزنیم چون فعلاً تمرکز ما روی لیگ برتر خودمان است.

* نفرات جدیدی که به ما اضافه شدند بر اساس نیاز تیم به جمع بازیکنانمان اضافه و با آگاهی کامل جذب شده‌اند. مسلماً نفرات جدید هم مانند سایر بازیکنانی که ما داریم جزو بهترین‌ها هستند و خیلی می‌توانند به ما کمک کنند و همه این موارد باید دست به دست هم بدهند تا ما موفق شویم. 

منبع: ایران ورزشی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: