پایگاه خبری خانه فوتبال:

در چند روز گذشته اخباری درباره آینده  مهدی قایدی مهاجم استقلال  و پیشنهاد دو باشگاه متمول الدحیل و السد قطر به این ستاره آینده دار مطرح شد.

همچنین درباره آینده علی کریمی هافبک ایرانی الدحیل نیز شایعاتی در زمینه جدایی این بازیکن در پایان فصل و رفتنش به الغرافه نیز مطرح شد. در همین رابطه برای جویا شدن از حقیقت این شایعات مطرح شده درباره بازیکنان ایرانی با نزدیک ترین خبرنگار قطری به باشگاه الدحیل گفت و گویی را انجام دادیم.

سالم المری کارشناس فوتبال شبکه «الکاس» معتبرترین رسانه ورزشی قطر همیشه به عنوان یک خبرنگار الدحیلی در این کشور شناخته شده است. رسانه های قطر برای جویا شدن از اخبارنقل و انتقالات از باشگاه الدحیل به سراغ این خبرنگار می روند.

* در هفته گذشته شایعاتی درباره پیشنهاد دو باشگاه السد و الدحیل قطر به مهدی قائدی مهاجم استقلال مطرح شد. چقدر این موضوع صحت دارد؟

طبق آخرین اخبار نقل و انتقالات در باشگاه الدحیل این خبر صحت ندارد. این اخبار تنها شایعات و تلاش های رسانه ای به شمار می آید و نمی توان به این موضوعبه صورتجدی پرداخت. البته نظر من فقط درباره باشگاه الدحیل است و از باشگاه السد اطلاعات دقیقی ندارم.

* شایعه دیگری در صفحات مجازی قطر درباره جدایی علی کریمی بازیکن ایرانی از الدحیل و امضای قراردادش با الغرافه مطرح شد این موضوع چقدر صحت دارد؟

این خبر هم تنها شایعه است و باشگاه الدحیل هیچ تصمیمی تا الان درباره علی کریمی نگرفته و انتقال این بازیکن به الغرافه شایعه است. هنوز تصمیمات درباره نقل و انتقالات در باشگاه گرفته نشده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: