پایگاه خبری خانه فوتبال:

در ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر، استقلال امشب در استادیوم آزادی میزبان ذوب آهن خواهد بود. با توجه به اینکه ساعاتی پیش از شروع این بازی، سپاهان و پرسپولیس در دیدار بزرگ هفته به مصاف هم می روند، با توجه  به از دست دادن قطعی امتیاز توسط حداقل یکی از این تیم ها، شاگردان مجیدی شانس کاهش فاصله با صدر را دارند.

مجیدی برای این مسابقه همچون همیشه به  رشید مظاهری  اطمینان خواهد کرد. گلر آبی پوشان که در دو بازی پایانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد، در سه بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به ثبت کلین شیت شده و امیدوار به ادامه این روند است.

استقلال در خط دفاعی تغییراتی خواهد داشت. مرادمند که در آخرین بازی با الشرطه زوج غلامی بود، جایش را به یزدانی می دهد که مقابل حریف عراقی به استراحت پرداخت. عارف غلامی نیز دیگر مدافع میانی آبی پوشان خواهد بود.

هر چند طبق گفته های مصطفوی، محمد نادری به این بازی رسیده ولی مجیدی برای حضور این مدافع در دربی ریسک استفاده از او را نمی کند و هروویه میلیچ در سمت چپ برای استقلال به میدان می رود. وریا غفوری نیز که این بازی را از دست داده است، جایش را سیداحمد موسوی می دهد.

مهدی مهدی پور که با بازی های خویش در لیگ قهرمانان آسیا، حسابی هواداران استقلال را امیدوار کرده است، در کنار مسعود ریگی زوج خط میانی تیمش را تشکیل می دهد. با توجه به غیبت اسماعیلی و شجاعیان، در بازی امروز آرش رضاوند وظیفه سنگینی را بر دوش خواهد داشت.

دو احتمال برای ترکیب هجومی استقلال وجود دارد. اول اینکه فرهاد مجیدی همچون بازی های گذشته از ابتدا با هر سه مهاجمش به میدان برود و یا اینکه بابک مرادی را به جای دیاباته راهی میدان کند. در صورتی که سرمربی آبی پوشان قصد داشته باشد نیروی تهاجمی تیمش را از ابتدا به میدان بفرستد، ارسلان مطهری و مهدی قایدی به همراه شیخ دیاباته عناصر حمله وران استقلال به سمت دروازه ذوبی ها خواهند بود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن:

رشید مظاهری – عارف غلامی – سیاوش یزدانی – هروویه میلیچ – سیداحمد موسوی – مسعود ریگی – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – مهدی قایدی – ارسلان مطهری – شیخ دیاباته (بابک مرادی)

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: