پایگاه خبری خانه فوتبال:

امید نورافکن پس از تساوی یک – یک تیم سپاهان مقابل پرسپولیس در واکنش به این پرسش که تیمش یک امتیاز شیرین را در خانه کسب کرده است، اظهار داشت:

اینکه این امتیاز برای ما شیرین بود، اصلاً درست نیست. هفت هشت‌بار ما توپ را فیرپلی کردیم و به بیرون زدیم. خواهش می‌کنم شرایط داوری را نگاه کنند، بچه هم این‌ها را می‌بیند.

امید نورافکن افزود:ما نمی‌خواهیم چیزی بگوییم. خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم. یکی، دو موقعیت هم داشتیم که اگر گل می‌شد می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. در هر صورت هم به بازیکنان خودمان و هم به پرسپولیسی‌ها خسته نباشید می‌گویم.

امید نورافکن مدافع تیم سپاهان در مورد درگیری‌های بازیکنان دو تیم در پایان مسابقه تصریح کرد:من اولین‌ نفر به سمت رختکن آمدم که دیدم این اتفاق رخ داده است. پرسپولیس و سپاهان همیشه جزو تیم‌های مدعی بودند، ولی دقیق نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد. فکر می‌کنم این اتفاقات عادی است. ما برای قهرمانی می‌جنگیم و پرسپولیس هم هر سال با شرایطی که دارد برای قهرمانی می‌جنگد. امیدوارم در بازی‌های آینده سه امتیاز را کسب کنیم تا به قول مربی‌مان بازی‌های رو در رو برای‌مان راحت باشد. من هم امیدوارم در بازی‌های آسان‌تر امتیاز کسب کنیم تا این دیدارها راحت‌تر شوند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: