پایگاه خبری خانه فوتبال:

یدالله اکبری در خصوص برتری ۲ بر صفر ذوب‌آهن مقابل  استقلال  اظهار داشت: استقلالی‌ها در این دیدار در حد و اندازه خود ظاهر نشدند. آنها میزبان بودند و در زمین خودشان بازی می‌کردند و باید به راحتی ذوب آهن را شکست می‌دادند. بچه‌ها کمی بی‌انگیزه بودند.

وی افزود: این که بگوییم رفتن کمالوند در نتیجه این دیدار تاثیرگذار بوده خنده دار است؛ استقلال تیم بزرگی است مهره‌های خوبی هم دارد حتی خستگی دیدار‌های آسیایی هم نمی‌تواند دلیل این نتیجه باشد. استقلالی‌ها در این دیدار خیلی بی انگیزه بازی کردند تیمی که می‌خواهد قهرمان لیگ شود و در رقابت‌های آسیایی هم درخشان ظاهر شده است نباید انقدر ضعیف عمل کند. بازیکنان استقلال باید بدانند در جه تیمی بازی می‌کنند و محکم و با انگیزه وارد زمین بازی شوند.

پیشکسوت استقلال در رابطه با مشکلات خط دفاع استقلال تصریح کرد: در رقابت‌های آسیایی هم در خط دفاع مشکل داشتیم به نظر من باید تقویت شوند و یک بازیکن با تجربه به این بخش اضافه شود. مجیدی باید برای رفع این ضعف تمرکز کند؛ خط دفاعی ما ضعیف است در واقع دفاع تیمی ما مشکل دارد که به سایر خطوط هم مربوط می‌شود.

وی در ادامه گفت: مجتبی حسینی مربی باهوشی است و قطعا روی نقاط ضعف استقلال کار کرده بود آنها با برنامه عمل می‌کردند و در ضد حملات خطرناک بودند. استقلالی‌ها هم شاید بخاطر دیدار دربی کمی با ملاحظه بازی کردند یا انگیزه کافی را نداشتند، اما این استقلال آن استقلالی که در آسیا دیدیم نبود. سه امتیاز دیدار با ذوب آهن مهم بود، چون آن طرف سپاهان و پرسپولیس هم به تساوی رسیده بودند و می‌شد به صدر نزدیک‌تر شد هنوز هم دیر نشده و امیدواریم که در ادامه جبران کنند.

اکبری در خصوص دیدار شهرآورد پایتخت گفت: دربی دیدار خاصی است و از قبل نمی‌توان گفت چه کسی برنده آن خواهد بود؛ بازی سختی را پیش رو داریم پرسپولیس مهره‌های خوبی دارد و گل‌محمدی هم خوب کار کرده است، ولی استقلال هم تیم بزرگی است و اگر بتوانند همان دیدار‌های آسیایی خود را ارائه دهند موفق خواهند بود. به نظر من اگر استقلالی‌ها با انگیزه باشند می‌توانند پرسپولیس را با نتیجه یک بر صفر یا ۲ بر یک مغلوب کنند و سه امتیاز این دیدار را بگیرند.

وی در واکنش به درگیری بازیکنان پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان بیان کرد: باید هر چه زودتر و پیش از دیدار بعدی تیم‌ها با خاطیان برخورد شود در همه جای دنیا هم همین طور است. برای یک ورزشکار درگیری با عکاس یا خبرنگار  و  ایجادحاشیه قشنگ نیست.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: