پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

حسین عبدی در خصوص دربی روز جمعه هفته پیش‌رو اظهار داشت: جایگاه پرسپولیس و استقلال در جدول و نتایجی که در هفته قبل کسب کردند هیچ تاثیری در نتیجه این بازی ندارد، اما به هر حال اتفاقاتی که در دیدارهای گذشته رخ داده ناخودآگاه استرس را به بدنه هر دو تیم وارد می‌کند.

مربی پیشین پرسپولیس ادامه داد: شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن فشار عصبی به این تیم وارد خواهد کرد. از طرف دیگر پرسپولیس هم مقابل سپاهان  در حالی که می‌توانست 3 امتیاز را کسب کند،  در اواخر بازی گل تساوی را دریافت کرد و اتفاقات پایان بازی و درگیری لفظی و فیزیکی بازیکنان در رختکن این دیدار را تحت تاثیر قرار داد.

وی افزود: تنها کاری که باید گل‌محمدی و دستیارانش در دستور کار خود قرار دهند این است که بازیکنان را از لحاظ شرایط روحی و روانی به یک ریکاوری ذهنی برسانند و آنها را از فضای بازی با سپاهان دور کنند. آنها باید تمرکز بازیکنان را بالا ببرند، چون به خودی خود دربی همیشه حساسیت زیادی به همراه دارد و مربیان باید شرایط را کنترل کنند تا بازیکنان عملکرد خوبی مقابل استقلال داشته باشند.

عبدی تصریح کرد: با نوع فوتبالی که پرسپولیس به نمایش می‌گذارد، درصد موفقیت‌ این تیم در اکثر بازی‌ها بالاست و باید ببینیم در دربی هم این موفقیت را تکرار می‌کند یا نه. اگر چه نمی‌توانیم بگوییم تیمی که بهتر نتیجه گرفته و موفق‌تر بوده، پیروز دربی خواهد بود اما با فوتبالی که پرسپولیس بازی می‌کند، شانس بیشتری برای برد در دربی دارد.

وی در خصوص اینکه استراتژی کادر فنی پرسپولیس مقابل استقلال باید چه باشد، عنوان کرد: اول اینکه نباید بازنده بازی باشند. قطعا هر دو تیم دوست ندارند در این دیدار متحمل شکست شوند. پرسپولیس دنبال قهرمانی است و باب میل سپاهان و حریفان بازی نخواهد کرد. حتما پرسپولیس برای کسب سه امتیاز وارد زمین خواهد شد تا از کورس قهرمانی عقب نماند.

عبدی در خصوص حضور بازیکنان کلیدی در خط هجومی پرسپولیس و اینکه چقدر  می‌توانند در دربی تاثیرگذار  باشند، گفت: نقش بازیکنان در خط هافبک و حمله پرسپولیس در مسابقات گذشته بسیار مهم و حائز اهمیت بوده است. یکی از فاکتورهای مهمی که پرسپولیس را از سایر تیم‌ها متمایز می‌کند این است که در انتقال توپ از دفاع به حمله سرعت عمل بسیار بالایی دارد و در دقایقی که همگان انتظار دارند بازی روند طبیعی و عادی خود را طی کند به یکباره خط هافبک و حمله پرسپولیس با یک حرکت هماهنگ و سرعتی نتیجه بازی را تغییر می‌دهد و حریفان را دچار سردرگمی می‌کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: