پایگاه خبری خانه فوتبال:

مجموعه ماورایی سریال احضار در ماه مبارک رمضان پخش شد.سریال احضار در قسمت پایانی قرار دارد.سریال احضار چهره‌های محبوب و جدیدی را مثل آدرینا صادقی در نقش مائده معرفی کرد.سریال احضار از نظر مردم رتبه اول سریال‌های ماه مبارک را بدست آورد.سریال احضار کاری در زمینه‌ کارهای قبلی و علاقه علیرضا افخمی است.

تصویر آدرینا صادقی مائده سریال احضار با چادر حریر

سریال احضار

آشنایی با آدرینا صادقی و سریال احضار 


سریال احضار

آدرینا صادقی متولد دهه ۷۰ است. او یکی از بازیگران تازه کار و نوظهور سینما و تلویزیون است که فعالیت حرفه ای خود را با تئاتر آغاز کرد. از زندگی شخصی و خانواده وی اطلاعاتی در دسترس نیست.


راز طلاق عجیب محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان فاش شد +تصاویر دونفره


شروع فعالیت هنری

این بازیگر با حضور در صحنه های نمایش و ارائه بازی های درخشان توانست نظر فیلم سازان و اهالی سینما را به خود جلب کند. آدرینا صادقی یکی از بازیگران جوان و ناشناخته سریال احضار است که علیرضا افخمی از او برای همکاری در این مجموعه دعوت نمود.

وی بازیگری را با حضور در تئاتر شروع کرده است و پس از بازی در چند تجربه موفق نمایش وارد بازیگری در عرصه سینما و تلویزیون شده است.

زندگی آدرینا صادقی بازیگر نقش مائده در سریال احضار

سریال احضار به قلم علیرضا افخمی نگاشته شده، تهیه کنندگی این کار را نیز محمودرضا تخشید انجام داده و افسانه افخمی هم تدوین سریال را برعهده داشته است. آدرینا صادقی در نقش مائده در این مجموعه برای اولین بار حضور در تلویزیون را تجربه می کند.

سریال رمضانی احضار دارای فضایی ماورایی است و به نقد عرفان‌ های کاذب نیز می‌ پردازد. داستان کلی این سریال روایتگر ماجرای مسافرت مائده و زهره است که دختر عمه و دختر دایی یکدیگر هستند آن‌ ها قصد دارند تا به همراه ۲ تن از دوستان نزدیک خود که سوسن و شکیبا نام دارند، برای یک سفر تفریحی به شمال کشور بروند. اگر چه به نظر می‌ رسد که چهار نفر آن‌ ها دوستان صمیمی هم هستند.

اما در میان این دوستان به ظاهر صمیمی، یکی از آن‌ ها نسبت به مائده حسادت ورزیده و دل خوشی از او ندارد که این سفر بهانه‌ ای می‌ شود تا کینه‌ ورزی‌ های دوست مائده آشکار شود. پس از مدتی محسن خواستگار قبلی مائده به جمع آن‌ ها می‌ پیوندد که سبب رقم خوردن حوادثی می‌شود که سرنوشت مائده و زهره دستخوش تغییراتی قرار می‌ گیرد.

کارگردان احضار در این سریال سعی داشته تا علاوه بر گفتن قصه اشاره‌ هایی نیز به آن دنیا و ماورا داشته باشد. او گفته که «فکر می‌ کنم مرکزیت تقریبا همه ادیان ابراهیمی بیش از هر چیزی انذار دادن انسان‌ ها به وجود دنیای پس از مرگ است، به همین علت در این کار هم‌ روی این قضیه تا حدی تأکید داشتم و فکر می‌کنم ازاین‌جهت دینی‌ ترین رسالت کار‌های تصویری همین است که بیننده را به دنیای پس از مرگ و فضایی فراتر از این دنیا جلب کند و این کار نیز همین ویژگی را دارد.


طبعیت‌گردی خاص الناز شاکردوست در زمان طلوع خورشید + عکس


زندگی آدرینا صادقی

حضور چهره های تازه تا قدیمی ترها در سریال احضار از زبان آقای کارگردان

ترکیب بازیگران شامل بازیگران پر سابقه و چهره های جدید است. در این مجموعه نزدیک به پنج بازیگر دختر ما جدید هستند. واقعیت این است در سن و سالی که می خواستم این دخترها باشند، بازیگر حرفه ای نداریم و برای سن ۲۲ تا ۲۴سالگی در سینما و تلویزیون فقری حاکم است به همین دلیل ناچار بودم این کار را بکنم.

البته این ناچاری از روی اکراه نبوده چون دوست دارم افراد جدیدی که بضاعت و استعدادش را دارند، پیدا کنم و برای آنها شرایطی فراهم کنند تا بتوانند استعدادشان را نشان دهند. من به این چهره های تازه هم خیلی امیدوارم، چون در طول حدود یک ماه و اندی از حدود ۸۰نفر تست گرفتم و به این افراد رسیدم که فکر می کنم استعداد و زمینه اولیه در آن ها هست و امیدوارم این سریال محل خوبی برای بروز خلاقیت شان باشد.

داستان زندگی آدرینا صادقی و بازیگران این مجموعه

«مائده و زهره دخترعمه و دختر دایی یکدیگر هستند. همراه با دو نفر از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده اند. گر چه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آنها نسبت به مائده حسادت می ورزد و دل خوشی از او ندارد.

این سفر بهانه ای می شود تا کینه ورزی های او برملا شود. با پیوستن محسن خواستگار قبلی مائده به این جمع حوادثی رقم می خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون می کند.»

همچنین در خصوص بازیگران این سریال هم می شود به چهره هایی مثل آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و میلاد میرزایی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، آرش مجیدی، افسانه چهره آزاد، علی دهکردی و… اشاره کرد. نکته جالب توجه این جمع هم ترکیب بازیگران تازه وارد و قدیمی است. البته برخی از این چهره ها با افخمی در مجموعه های قبلی او حضور داشته اند.

مثل مرتضی کاظمی، نسرین نکیسا و رضا توکلی. علاوه بر این ها علیرضا افخمی که می توان او را سلطان ماورا خواند، برای چندمین بار است سراغ چنین قصه ای رفته. او با ساختن سریال های او یک فرشته بود، پنجمین خورشید، پنج کیلومتر تا بهشت و…
در حوزه سریال های ماورائی فعالیت کرده بود و در سریال «دعوت نحس» علاوه بر کارگردانی، نگارش مجموعه را نیز به عهده داشته است. دعوت نحس به سفارش گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم تهیه و تولید می شود.

تصاویر خاص آدرینا صادقی مائده سریال احضار

سریال احضار

سریال احضار

سریال احضار

سریال احضار

 

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: