پایگاه خبری خانه فوتبال:

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما مشکلاتی دارند که باید مسوولان باشگاه به دنبال حل آن باشند.
به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی پس از برد مقابل استقلال تهران گفت: شهرآورد همیشه حساسیت خاص خود را دارد و برای هر دو تیم بازی سنگینی بود. موقعیت های زیادی در این مسابقه ندیدیم و در این بازی بیشتر درگیری های فیزیکی دیدیم.
وی ادامه داد: دو تیم موقعیت خاصی به هم ندادند اما ما از تک موقعیت های خود به خوبی استفاده کردیم و توانستیم سه امتیاز شیرین بدست آوریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: از بازیکنانم که مشکلات زیادی دارند تشکر می کنم و امیدوارم باشگاه به مشکلات آنها توجه بیشتری کند. نمی خواهم در خصوص بحث مالی و پرداختی ها صحبت کنم زیرا این بحث درون خانوادگی است.
وی تصریح کرد: امیدوارم همانطور که بازیکنان تلاش می کنند مسوولان نیز برای جبران زحمات آنها تلاش کنند و به امید خدا مشکلات حل می شود.
گل محمدی در خصوص اعتراض های زیاد در طول بازی، اظهار داشت: نبود تماشاگران و حساسیت مسابقه دلیل این موضوع است و امیدوارم ما خودمان را اصلاح کنیم و داوران هم با تمرکز بیشتر کار کنند.
وی تصریح کرد: نباید سوت داوران با اعتراض های نیمکت ها تغییر کند و باید برای ارزیابی دقیق عملکرد داور فیلم بازی را مجدد مشاهده کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: