پایگاه خبری خانه فوتبال:

بهزاد غلامپور درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ابتدا باید بگویم شرمنده هواداران هستیم. خوب بازی کردیم و توپ‌های بیشتری روی دروازه پرسپولیس آوردیم، اما حریف یک توپ به چارچوب زد و گل شد. حملات استقلال زهردار بود و اصلا مستحق شکست نبودیم. باید زودتر خودمان را برای دیدارهای آینده آماده کنیم. 

وی با اشاره به گرفته نشدن پنالتی روی مهدی قایدی گفت: ما کارشناس داوری نیستیم که نظر بدهیم، اما همه کارشناسان داوری گفتند خطا روی قایدی پنالتی بود. متأسفانه محمد رضا اکبریان داور بازی پنالتی صددرصد را نگرفت. 

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال در خصوص درگیری‌های اواخر بازی تصریح کرد: همه کنار به بازیکنان استقلال هجوم آورده بودند. یک لحظه تصور کردم بازیکن پرسپولیس (فرشاد فرجی) به سمت فرهاد مجیدی حمله‌ور شده است. این بازیکن را فقط هُل دادم و فیلمش موجود است و هیچ زدنی در کار نبود. کمک داور ظاهرا چشم‌هایش عقابی بود، چون درگیری‌های کنار خط را دید تا اخراج شوم، اما پنالتی استقلال را ندید!

غلامپور در واکنش به استوری آذری جهرمی وزیر ارتباطات علیه استقلال که نوشته نبود: «به نظرم این دو ستاره، سیاره باشند» گفت: آقای جهرمی! شما همین سیاره‌ها را هم ندارید. مجیدی به خوبی جواب او را داده و دیگر لزومی ندارد جوابش را بدهم. 

مربی دروازه‌بان‌های استقلال درباره برخی انتقادها به افت رشید مظاهری خاطرنشان کرد: موافق این قضیه نیستم. یکسری کارشناسی‌ها خط‌دهی شده هستند. چطور وقتی مظاهری در آسیا خوب کار کرد، کسی چیزی نگفت؟ من اهل فضای مجازی نیستم، اهمیتی به این صحبت‌ها نمی‌دهم و کارم را انجام می‌دهم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: