پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمد پنجعلی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی نود و پنجم تهران گفت: واقعا پیروزی شیرین و دلچسبی بود. پرسپولیس هم توانست به خوبی بازی کند و هم بازی را کنترل کند.
وی ادامه داد: البته در ابتدای بازی هر دو تیم به خاطر استرس و حساسیت محتاط بودند و درصد برخوردها و اشتباهات زیاد بود اما هرچه از بازی گذشت تقابل دو تیم جذاب‌تر و قشنگ تر می شد. خدا را شکر پرسپولیس برنده بازی شد.
پیشکسوت پرسپولیس درباره گلزنی آل کثیر به استقلال گفت: قبلاً هم گفته بودم که عیسی به استقلال گل می زند. واقعا گلزنی و پیروزی با گل عیسی خیلی مزه داد. عیسی خودش را ثابت کرده و موتور گلزنی اش روشن شده.
پنجعلی افزود: واقعا خیلی خوشحالم که عیسی با گلزنی مقابل استقلال انتقام تمام ظلم هایی که به او شده بود را گرفت. فکر می کنم گلی که او به استقلال زد جواب خیلی خوبی برای تمام نامردی هایی بود که در حق او کردند.وی در خصوص رفتار عجیب غلامپور در لحظات پایان بازی و مشتی که به صورت فرشاد فرجی زد تاکید کرد: واقعاً غلامپور حرکت زشتی انجام داد و من از او اصلا انتظار چنین چیزی را نداشتم که آن حرکت زشت انجام بدهد. مگر مربی در دعواها شرکت می‌کند و بازیکن را می‌زند؟ غلامپور ناسلامتی در پرسپولیس هم کار کرد و باید آنقدر تجربه داشته باشد که بتواند خودش را کنترل کند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: