پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

فابیو جانواریو درخصوص بازی استقلال برابر پرسپولیس گفت: از تماشای دربی مانند همیشه لذت بردم، وقتی که من هم در استقلال بازی می‌کردم یک دوره جادویی در دوران بازی من بود. مسابقه را که دیدم یاد زمانی افتادم که خودم آنجا بازی می‌کردم. دو تیم سعی داشتند که زیاد خطر نکنند. پرسپولیس بعد از یک مدتی که از بازی گذشت بیشتر کنترل توپ را داشت و بیشتر حمله کرد؛ در نهایت هم توانستند گل پیروزی را به ثمر برسانند.

او ادامه داد: استقلال هم فرصت‌هایی داشت اما این پرسپولیس بود که توانست گل بزند و هیجان انگیزترین نقطه بازی هم آنجایی بود که پرسپولیس گل را به ثمر رساند. فکر می‌کنم که فاصله بین بازیکنان بسیار بود اما پرسپولیس هوشمندانه بازی کرد. خلاصه بگویم هر دو تیم تلاششان را کردند و می‌دانم که این دربی باعث ایجاد اضطراب در بازیکنان می‌شود. یک بازی متفاوتی برای هر بازیکنی است چون داربی و شهرآورد پایتخت است، فکر می‌کنم پرسپولیس بیشتر در این مسابقه کنترل بازی را در اختیار داشت و استقلال تلاش کرد که خودش را برساند ولی نتوانستند گلی به ثمر برسانند و پرسپولیس برنده شد.

جانواریو درباره وضعیت استقلال در لیگ برتر و اینکه چرا به قهرمانی نمی‌رسند، گفت: به خاطر این است که من را ندارند! (با خنده) این یک شوخی است. بعضی اوقات بازی‌ها را تماشا می‌کنم و الان همه مسابقات را می‌توانم ببینم و تیم را دنبال کنم. بازی را هم که دیدم سعی کردم تشخیص بدهم که چه کسانی هستند و فکر می‌کنم مهدی قایدی در بازی جدا افتاده بود و در واقع مقابل پرسپولیس تنها بازی می‌کرد. یک بازیکن دیگر هم وقتی از بازی خارج شد تیم نظمش را از دست داده بود چون خیلی مضطرب بودند و می‌خواستند به گل برسند. شاهد برتری پرسپولیس بودند و می‌توان اضطراب آنها را درک کرد. نظم خوبی نداشتند که برای خودشان شانس گلزنی ایجاد کنند و به همین دلیل نتیجه بازی را واگذار کردند.

منبع:ایلنا 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: