پایگاه خبری خانه فوتبال:

با نظر فرهاد مجیدی در دقایق پایانی دربی ۹۵، آرمان رمضانی به ترکیب استقلال اضافه شد تا آبی‌ها با انتقال هوایی توپ بتوانند روی دروازه پرسپولیس خلق موقعیت کنند و گل خورده را جبران کنند و کار به تساوی کشیده شود؛ ماموریتی که هافبک‌های استقلال در آن ناکام بودند و شاگردان گل‌محمدی به خوبی و با ارائه فوتبال منطقی و هوشمندانه مانع از آن شدند.

آرمان رمضانی که به نهمین بازیکن ادوار دربی پایتخت تبدیل شد که از پرسپولیس مستقیما به استقلال آمده و فرصت بازی در شهرآورد را به دست آورده، انگیزه‌های فراوانی داشت تا با تاثیرگذاری خود به تیره‌روزی‌هایش در لیگ بیستم پایان دهد اما این اتفاق هرگز رخ نداد تا نام یاغی آبی‌ها نتواند وارد تاریخچه ادوار دربی شود و او دست خالی از میدان مسابقه خارج شود.

اتفاق جالب‌توجه برخورد محترمانه و صمیمی آرمان رمضانی با سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس بود که در پایان بازی و بعد از حواشی ایجاد شده صورت گرفت و مهاجم بلندقامت آبی‌ها در کنار حسینی از زمین مسابقه خارج شد.

آرمان رمضانی بازیکنی آرام با برخوردی محترمانه است و اصطلاح جنجالی برای او تنها به دلیل انتقال از پرسپولیس به استقلال است که او را در میان یاغی‌ها قرار داده است.

 

منبع: ورزش۳

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: