پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه پرسپولیس قصد دارد در تعطیلات آتی لیگ برتر به شکل جدی تری روند تمدید قرارداد با بازیکنانش را پیگیری کند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس از زمان آغاز فعالیت مدیران فعلی خود روند تمدید قرارداد با بازیکنان و اعضای کادرفنی اش را آغاز کرد و پس از تمدید قرارداد یحیی گل‌محمدی و دستیارانش، نفراتی مثل سیامک نعمتی و مهدی عبدی هم قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کردند.
مسئولان این باشگاه در ماه‌های اخیر به شکل مکتوب و شفاهی از نفراتی که در پایان فصل قراردادشان با باشگاه به اتمام می‌رسد درخواست کرده‌اند با حضور در باشگاه درباره شرایط خود برای تمدید قرارداد پای میز مذاکره بنشینند و حتی در زمان حضور این تیم در هند برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا ابراهیم شکوری با بسیاری از این نفرات مذاکراتی را انجام داد.
باشگاه پرسپولیس طبق نظر کادرفنی به شکل مداوم پیگیر تمدید قرارداد بازیکنان است و حتی قرار بود پس از بازی دربی این موضوع وارد مرحله جدی‌تری شود اما با توجه به تعطیلی سه هفته ای لیگ به دلیل برگزاری دیدارهای مقدماتی تیم ملی در خرداد ماه، مدیران این باشگاه قرار است پس از بازی با ذوب آهن که 3 خرداد انجام می‌شود، این بحث را با آرامش و طمانینه بیشتری پیگیری کنند. 
ظاهرا تاکنون بسیاری از بازیکنان هم موافقت ابتدایی خود را برای تمدید قرارداد و ادامه حضور در پرسپولیس اعلام کرده‌اند اما از طرفی مدیران این باشگاه با توجه به فرصت مناسبی که پس از بازی با ذوب آهن به دست می‌آورند در این هفته عجله‌ ای برای مذاکره با بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده ندارند و تا آن زمان آنها را برای این مورد تحت فشار خاصی قرار نمی‌دهند. 

همچنین پرسپولیسی‌ها در صحبت‌هایی که با شهریار مغانلو داشته اند به وی اعلام کرده ‌اند با توجه به رضایت کادرفنی از عملکردش درصدد دائمی کردن قرارداد این بازیکن و اخذ رضایت نامه وی از باشگاه سانتاکلارا پرتغال هستند. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: