پایگاه خبری خانه فوتبال:

با پیگیری‌های معاونت حقوقی این باشگاه، تحویل لوایح جدید شکایت از باشگاه سپاهان اصفهان ادامه دارد تا این اسناد در اختیار فدراسیون فوتبال و کمیته‌های اخلاق و انضباطی قرار بگیرد. باشگاه پرسپولیس با ارائه مدارک جدید، از چند بازیکن، کارمند و مسئول باشگاه سپاهان شکایت کرد تا کمیته های انضباطی و اخلاق پس از بررسی اسناد تازه در مورد جنجال پایان بازی با سپاهان، تصمیم‌گیری کنند.

یکی از مهمترین اقدامات باشگاه پرسپولیس، ارائه شکایت تازه از مدیران سپاهان مبنی بر ادامه دادن به موضوع پخش شعارهای حاشیه‌ساز بر مبنای تحقیر و تمسخر پرسپولیس در دیدار مقابل مس رفسنجان از طریق بلندگوهای ورزشگاه نقش جهان بود. این اتفاق در حاشیه دیدار با پرسپولیس هم رقم خورد که با اعتراض شدید همراهان تیم در اصفهان همراه بود و یکی از مسئولان برگزاری این دیدار قول داد دیگر چنین موضوعی در اصفهان پیش نمی‌آید، اما درست چند روز بعد و در دیدار روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه برابر مس رفسنجان، این شعار بارها در ورزشگاه پخش شد و اسناد ارائه شده به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد شعارها از طریق گیرنده‌های تلویزیونی هم قابل تشخیص بود.

در این مورد، باید دید سعید بطحایی ناظر دیدار سپاهان - مس رفسنجان چه واکنشی به پخش شعار علیه هواداران پرسپولیس داشته و چطور قصد دارد این موضوع را به سمع و نظر ارکان قضایی فدراسیون فوتبال برساند.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: