پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر عامل شرکت گل گهر توضیحاتی را در خصوص واکسیناسیون اعضا و گروه‌های مختلف این شرکت ارائه داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شرکت صنعتی-معدنی گل‌گهر سیرجان به منظور واکسیناسیون کارگران برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا، مکاتباتی را با وزارت بهداشت انجام داده و قصد دارد در صورت آزاد شدن واردات واکسن علاوه بر واکسینه کردن کارگران منطقه گل گهر، برای گروه‌های در معرض خطر و اولویت دار هم با دانشگاه علوم پزشکی سیرجان همکاری کند.
ایمان عتیقی مدیر عامل شرکت گل‌گهر در مورد اینکه آیا این شرکت برای واکسیناسیون اعضای تیم فوتبال گل‌گهر نیز برنامه‌ای دارد، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: مجوز واردات برای شرکت های خاصی صادر شده و آن‌ها نیز با توجه به محدودیت‌هایی دارند، واکسن ها را برای افراد خاصی در نظر می‌گیرند.
مدیرعامل شرکت گل‌گهر تصریح کرد: ما پیگیر هستیم که این مجوز را بگیریم و واکسیناسیون را انجام بدهیم. وقتی مجوز بگیریم، واکسن‌ها بر اساس در معرض خطر بودن به گروه‌ها تعلق می‌گیرد. اگر اعضای تیم گل گهر در جدول معرض خطر باشند، بله به آن‌ها واکسن تعلق می‌گیرد. این موضوع ربطی به جایگاه و پست و سازمان ندارد. به تاییدیه واحد ایمنی و اینکه چه کسی در معرض خطر است، ربط دارد. باید واحد ایمنی بهداشت شرکت گل گهر در این خصوص رده بندی کند.

عتیقی افزود: این مساله یک بحث تخصصی است. شاید متخصص واحد ایمنی بهداشت بگوید اعضای تیم چون به اردو می‌روند بیشتر در معرض خطر هستند. شاید هم بگوید نه، در معرض خطر نیستند و فلان قشر در معرض خطر است. این‌ موضوع به نظر متخصص بستگی دارد و جدول بندی و اولویت بندی آن را من انجام نمی‌دهم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: