پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

پرسپولیس در حالی شاهین بندرعامری را از پیش رو برداشتند که مهدی عبدی مهاجم این تیم توانست دو گل به ثمر برساند و نقشی پررنگی در پیروزی سرخپوشان ایفا کند.

مهدی عبدی در نیمه نخست با یک ضربه سر دروازه حریف را گشود و در نیمه دوم نیز موقعیت تک به تک را به شکلی تماشایی وارد دروازه حریف کرد.

نکته مهم درباره عبدی این است که او چهار ماه از گلزنی ناکام بود اما تقابل با حریف لیگ دویی، شرایطی را فراهم کرد تا مهاجم شماره 16 پایش به گلزنی باز شود. او با دو گلی که به شاهین زد، در پرسپولیس 11 گله شد تا در شرایطی که هنوز به فهرست بزرگسالان پرسپولیس نرسیده، تعداد گل هایش دو رقمی شوند.

او فصل گذشته نیز مقابل پیکان موفق به دبل شده بود و حالا بار دیگر دو گل زد تا ثابت کند همچنان پرسپولیسی‌ها می‌توانند رویش حساب باز کنند. البته که انتظار کادرفنی، گلزنی در مسابقات به مراتب مهمتر است.

عبدی فصل گذشته به عنوان پدیده لیگ برتر، وارد فهرست سرخپوشان شد و توانست گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را هم وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کند. او علاوه بر درخشش در دربی، مقابل پیکان دو گل زد و اولین سه امتیاز قرمزها پس از کرونا را نیز به حساب تیم یحیی واریز کرد.

منبع:ورزش 3

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: