پایگاه خبری خانه فوتبال:

اگر در روزهای ابتدایی انتشار این خبر تصور می شد یک جنجال رسانه ای زورگذر روی داده و به زودی سپری می شود حالا مشخص شده ماجرای انتقال ساختمان فدراسیون فوتبال که به صورت رسمی و قانونی انجام شده  یکی از واقعیت های تلخ امروز فوتبال ماست.
ساختمانی که توسط محمد دادکان خریداری شده بود به عنوان بخشی از طلب مارک ویلموتس بلژیکی توسط مجموعه شستا مصادره شد و حالا فدراسیون مجبور است این ساختمان را در شش ماهه ابتدایی سال جاری به مالک آن تحویل بدهد.
موضوع بعدی فروش ساختمان فوتسال است که در نزدیکی ساختمان فدراسیون فوتبال قرار گرفته و از ابتدا قرار بود با فروش آن بخشی از هزینه های ساختمان جدید در مرکز ملی تامین شود اما در شرایط موجود و با توجه به بدهی های سنگین فدراسیون بعید است مبلغ حاصل از فروش این ساختمان هم شرایط را تغییر بدهد.
گفته می شود عزیزی خادم رئیس فدراسیون تصمیم دارد پس از تحویل ساختمان سئول به دفتر تازه ای در شمال تهران منتقل شود. همچنین حدود 100 کارمند دیگر این فدراسیون در بخش هایی از مرکز ملی فوتبال اسکان داده خواهند شد.

به نظر می رسد در شرایط جدید فدراسیون فوتبال به دلیل از دست دادن ساختمان مرکزی خودش به نوعی آواره و چند تکه می شود. ظرفیت ساختمان های مرکز ملی برای استقرار بیش از 100 کارمند جدید کافی نیست و این در حالی است که از زمان ورود عزیزی خادم نفرات زیادی هم به بدنه فدراسیون فوتبال اضافه شدند. باید دید ماجرای آوارگی و اسباب کشی تلخ فدراسیون همچنین پرونده جنجالی در نهایت به کجا ختم خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: