پایگاه خبری خانه فوتبال:

به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا، بعد از اتفاقات و حواشی به وجود آمده در دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و پیکان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر و اعتراض دو تیم به نحوه قضاوت داوران اتفاقاتی نیز در حاشیه این دیدار رخ داد.

متاسفانه در جریان این مسابقه اعضای کادر تدارکات تیم فوتبال سایپا تحت تأثیر جو و حواشی بوجود آمده، برخورد نامناسبی با خبرنگاران انجام دادند که آن اتفاق ناخوشایند نه در شأن اهالی رسانه بود و نه در شأن باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا.

بعد از این حادثه تلخ گزارشی از این موضوع به دست باشگاه سایپا رسید و افراد خاطی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفتند و قرار شده است برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقات تلخی برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

خبرنگاران و اصحاب رسانه همواره جایگاه ویژه‌ای در بین مجموعه فرهنگی ورزشی سایپا داشته‌اند و خواهند داشت. حفظ حرمت و جایگاه اهالی رسانه همواره از اهمیت بالایی در بین مسئولان باشگاه سایپا برخوردار بوده و در تمام این سال‌ها تلاش شده نهایت همکاری و احترام متقابل بین طرفین برقرار باشد.

باشگاه سایپا این اقدام خارج از عرف برخی از اعضای تیم فوتبال را که بدون شک از روی ناآگاهی و ناخواسته و شاید تحت تأثیر جو روانی سنگین مسابقه و ناشی از رفتار غیر مرسوم تیم داوری بوده، محکوم می‌کند و علی‌رغم تمام بی‌مهری‌هایی که به باشگاه سایپا وارد شده، این باشگاه رفتار خارج از عرف را تایید نمی‌کند و بدون شک با آن دسته از اعضای تیم سایپا که رفتار ناشایست داشته‌اند، برخوردی قانونی صورت خواهد گرفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: