پایگاه خبری خانه فوتبال:

فراز کمالوند که میهمان برنامه «ورزشگاه» شبکه پنجم سیما بود، در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره دوران کوتاه حضورش در تیم فوتبال استقلال به عنوان دسیتار فرهاد مجیدی گفت: من از سال ۸۰ تا الان همواره در هر تیمی که بودم، سرمربی بودم تا این‌که دوست عزیزم آقای مجیدی هدایت تیم استقلال را به عهده گرفت. وقتی‌ مربیگری تیم استقلال برعهده آقای مجیدی گذاشته شد، ایشان با من صحبت کرد و گفت خیلی علاقه‌مند هستیم که بتوانیم به یکدیگر کمک کنیم، خصوصا چون جام باشگاه‌های آسیا را در پیش داریم و از من دعوت به همکاری کرد.

وی افزود: مدیر فنی یا به اصطلاح انگلیسی آن Technical manager نظارت بر تمرین، مشاوره به سرمربی و ... است. به هر صورت آن‌هایی که در نقش مدیرفنی می‌روند، آدم‌هایی هستند که دیگر ۶۵ سال یا ۷۰ سال به بالا هستند و سعی می‌کنند از تجربه‌شان استفاده کنند. من فکر می‌کنم در مقطعی که با دوست خوبم آقا فرهاد در باشگاه استقلال همکاری کردم، الحمدالله خروجی‌اش مثبت بود و  ۱۳-۱۴ مسابقه در کنار هم بودیم و فقط یک باخت داشتیم که به تیم الدحیل بود.

کمالوند درباره پیوستنش به سایپا و جدایی از استقلال نیز گفت: سوال خوبی است؛ به هر صورت یکی از باشگاه‌هایی که همه مربیان دوست دارند و علاقه‌مند هستند در آن مشغول به کار شوند، باشگاه سایپا است. امکانات سخت‌افزاری بسیار خوبی دارد، به معنای واقعی کلمه یک باشگاه است و مهم‌ترین فاکتوری که در باشگاه سایپا وجود دارد آرامشی است که بازیکنان و اعضای کادرفنی دارند.

سرمربی سایپا در واکنش به سوال مجری که گفت «آیا در استقلال آرامش نداشتید؟»، ادامه داد: خیر، بحث این‌چنین نیست؛ بالاخره می‌دانید که تیم‌های استقلال و پرسپولیس داستان‌های خاص خودشان را دارند. تنش دارد و استرس و دائما باید با هوادار و تماشاچی و ... در ارتباط باشید ولی باشگاه سایپا، باشگاهی است که به لحاظ ساختاری به معنی واقعی یک باشگاه است.

او با تمجید از کادر مدیریتی باشگاه سایپا افزود: ما یک هیات‌مدیره بسیار خوب داریم که در رأس این هیات مدیره، آقای سردار فراهانی که از جانبازان آزاده هستند، واقعا با متانت و شکیبایی در شرایط سخت همراه هستند؛ به طور مثال ما امروز جلسه هیات‌مدیره داشتیم آنقدر خوب و با آرامش خیلی به ما دلداری دادند چرا که به هر صورت می‌دانستند کار خیلی سخت است و گفتند خیلی نگران آینده نباشید.

منبع: ایلنا

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: