پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

سال اول قرارداد سه ساله پرسپولیس با شرکت آتیه داده پرداز کارگزار سرخ ‌پوشان روز ۲۵ اردیبهشت به اتمام رسید.

باشگاه پرسپولیس مدتی قبل نامه ای به شرکت کارگزار ارسال و برای ادامه همکاری شروطی مثل افزایش مبلغ قرارداد و بازگشت صفحات مجازی به باشگاه مطرح کرد که البته تاکنون پاسخ  مشخصی در این زمینه از شرکت آتیه داده نشده است‌.

طبق بندهای موجود در قرارداد، پایان این همکاری نیاز به اقاله آن دارد و دو طرف باید برای این موضوع به توافق قطعی برسند. با توجه به قرارداد محکمی که بین طرفین وجود دارد باشگاه پرسپولیس با وجود به اتمام رسیدن سال اول این قرارداد به تنهایی نمی تواند اقدام به فسخ آن کند و برای این موضوع رضایت  شرکت آتیه هم نیاز است.

تاکنون جلسه ای بین پرسپولیس و کارگزار درباره فسخ قطعی قرارداد  برگزار نشده است و فسخ یک طرفه قرارداد توسط پرسپولیس صحت ندارد.

از طرفی با توجه به اینکه پرسپولیس تا این لحظه همچنان در قرارداد با کارگزار است، مدیرانش با شرکت دیگری برای حمایت مالی از این باشگاه مذاکره انجام نشده است.

کارگزار در سال اول این قرارداد به تمام تعهدات خود عمل کرد اما بخش عظیمی از درآمد پرسپولیس از این قرارداد صرف بدهی های کلانی مثل پرونده برانکو ایوانکوویچ شد.

البته با توجه به پایین بودن رقم قرارداد پرسپولیسی ها برای پیش برد امور خود نیاز دست کم نیاز به سالانه ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد دارند. این در شرایطی است که کف قرارداد پرسپولیس با کارگزار ۱۱۰ میلیارد تومان بود.

منبع:پارس فوتبال 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: