پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی برابر ذوب آهن در رقابتهای جام حذفی کشور، می‌بایست در دیداری معوقه مقابل صنعت نفت در آبادان به میدان برود که در صورت پیروزی یا مساوی در این بازی خارج از خانه، می‌تواند با دو پله صعود در جدول رده بندی بالاتر از آلومینیوم و گل گهر در رده سوم جدول قرار گیرد.

افشین حاجی پور پیشکسوت آبی پوشان در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: صنعت نفت در نیم فصل دوم نتایج چندان خوبی نگرفته، اما با این وجود تیم خطرناکی است. همین که آنها قرار است با استقلال بازی کنند و این بازی بیشتر از بازی‌های دیگر رصد می‌شود، کافی است تا به بازیکنان این تیم انگیزه‌های مضاعف بدهد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: از نظر من فرهاد مجیدی باید تیمش را با همه قوا به این میدان بفرستد و تنها هدفش گرفتن امتیازات کامل بازی باشد. غیر از این باشد ممکن است در این بازی با چالش‌های فنی مواجه شوند.

وی در خصوص اوج‌گیری مجدد فرشید اسماعیلی و گلزنی‌های او مقابل ذوب آهن اظهار داشت: اسماعیلی در حال حاضر یکی از بهترین هافبک‌های ایران است و حقش است که حداقل به اردوی تیم ملی دعوت شود. او در آسیا هم یکی از ستاره‌های مسابقات بود و بعد از پشت سر گذاشتن مصدومت توانست این درخشش را در بازی‌های داخلی هم ادامه دهد.

حاجی پور در خصوص گل سازی مهدی قایدی مقابل ذوب آهن تصریح کرد: قایدی یک نبوغ ذاتی دارد و هرگز رفتارهای فنی او قابل پیش بینی نیست. فقط قایدی می‌توانست در صحنه گل دوم بدون لمس توپ به این شکل گل سازی کند. او یک نابغه است و امیدوارم با همین سرعت روی نوار پیشرفت گام بردارد.

مدافع پیشین آبی پوشان در خصوص شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: نباید خودمان را فریب دهیم؛ واقعیت این است با اینکه استقلال هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی دارد، اما این شانس به قدری ضعیف هست که بتوان گفت اصلاً وجود ندارد. از نظر من با اینکه آبی پوشان نباید به هیچ وجه در لیگ کوتاه آمده و باید با همه قدرت تا پایان این مسابقات پیش بروند، اما باید تمرکز خود را بیشتر روی جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بگذارند.

JHf76toytJJO

افشین حاجی پور (نفر دوم از سمت راست) در دوران بازیگری

 

کد خبر 5217355

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: