پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 از تمرینات سرخپوشان خبر می‌رسد، یحیی گل محمدی  پیش از شروع تمرین پرسپولیس، دقایقی برای بازیکنان خودش صحبت کرد و گفت: توجهی به حواشی اخیر نداشته باشید و تمام تمرکز خود را روی تمرین و مسابقات پیش رو به ویژه ذوب آهن اصفهان بگذارید. ما دوشنبه بازی حساسی داریم و باید هر۳ امتیاز این مسابقه را بگیریم. شما هم به چیز دیگری غیر از تمرین و این بازی فکر نکنید. ما امسال دشمنان زیادی داریم که می خواهند جلوی موفقیت پرسپولیس را بگیرند. باید اتفاقات اخیر و حواشی به وجود آمده را فراموش کرده و با قهرمانی جوابشان را بدهیم.

شاید کمتر کسی تصورش را نمی‌کرد که یحیی گل‌محمدی پس از کنار گذاشتن فوتبال خیلی زود وارد ورطه مربیگری شود و در ۵۰ سالگی جزو باتجربه‌ترین و پرافتخارترین مربیان شاغل در لیگ برتر لقب بگیرد. اما او از نیمکت صبای قم آغاز کرد و به پرسپولیس رسید و سرمربیگری نفت تهران، ذوب آهن، تراکتور و پدیده را هم گذراند تا چالش سخت جانشینی برانکو و کالدرون را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

یحیی پس از قهرمانی در لیگ نوزدهم و صعود به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ و نایب قهرمانی آسیا، حالا امیدوار است که اولین مربی ایرانی پرسپولیس شود که با این تیم از قهرمانی لیگ برتر دفاع می‌کند؛ کاری که افشین قطبی و علی پروین موفق به انجامش نشدند.

اما جاه‌طلبی او اینجا به پایان نمی‌رسد. یحیی که با قرعه خوب و البته مقتدرانه تا جمع ۸ تیم جام حذفی بالا رفت، نیم‌نگاهی به دبل قهرمانی دارد. کاری که تا حالا فقط علی پروین و برانکو ایوانکوویچ در فوتبال ایران موفق به انجامش شده‌اند.

سرمربی پرسپولیس در ۵۰ سالگی به پختگی لازم رسیده و به خوبی می داند ادامه تنش ها با کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال یا پرداختن به حواشی ممکن است به تیمش لطمه بزند.

برهمین اساس یحیی گل محمدی با هوشمندی شاگردانش را فراخوانده تا دوباره آنها را در مسیر مبارزه برای پیروزی و رقابت در لیگ برتر قرار دهد.

او به خوبی می داند امسال یک تفاوت اساسی با ۴ سال گذشته دارد و آن هم اوج گرفتن تیم صنعتی و متمول سپاهان اصفهان است. تیمی که می خواهد نوار قهرمانی های پرسپولیس را پاره کند و با زوج معروف محمدرضا ساکت و محرم نویدکیا بیش از پیش به این مهم امیدوار شده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: