پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

رئال مادرید آخرین بازی‌اش در فصل ۲۱-۲۰۲۰ لالیگا را به زحمت برد، اما این برد هم باعث نشد که از قهرمانی‌اش دفاع کند، چرا که اتلتیکومادرید صدرنشین هم در آخرین بازی‌اش پیروز شد. به این ترتیب کهکشانی‌ها با دست خالی فصل را به پایان رساندند و احتمالاً از این پس شایعات بیشتری درباره جدایی سرمربی این تیم، زین الدین زیدان منتشر خواهد شد.

اولین سؤالی هم که در پایان مصاف کهکشانی‌ها و ویارئال در مادرید از این سرمربی فرانسوی پرسیده و به اشکالی مختلف تکرار شد این بود که آینده‌ او چه خواهد شد و آیا این آخرین بازی دومین دوره مربیگری او در تیم سفیدپوش پایتخت اسپانیاست یا نه.

زیدان گفت: اول از همه باید از هواداران‌مان تشکر کنم، چون همیشه همراه و حامی ما بودند. آنها اگرچه در ورزشگاه حضور نداشتند، اما از بیرون آن همیشه ما را حمایت کردند. من فکر می‌کنم که همه هواداران‌مان می‌توانند به بازیکنان تیم افتخار کنند، چون آنها با تمام توان‌شان تلاش کردند. بردن این بازی کار آسانی نبود اما در نهایت پیروز شدیم. من باید به تمام اعضای تیم بابت این پیروزی تبریک بگویم. همچنین باید به اتلتیکومادرید هم بابت قهرمانی که استحقاقش را داشت تبریک بگویم. اما برای من مهمتر از همه کاری است که بازیکنانم انجام دادند. در روزهای آینده سر فرصت و با آرامش خاطر بیشتر درباره آینده‌ام صحبت خواهم کرد. ما هر کاری در زمین بازی می‌توانستیم انجام دادیم و من مسئول تمام نتایجی هستم که برای تیم رقم خورد. باید همه شرایط را ارزیابی کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای ماندن در رئال مادرید دچار تردید شده است هم اظهار داشت: الان باید استراحت کنیم. در روزهای بعد درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد. به زودی خواهیم دید که چه اتفاقاتی خواهد افتاد، البته نه فقط برای من،‌ بلکه در مورد تمام کارهایی که باشگاه برای فصل آینده می‌خواهد انجام دهد.

منبع: تسنیم

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: