پایگاه خبری خانه فوتبال:

با جواد منافی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای این تیم و همچنین محروم شدن چند بازیکن پرسپولیس توسط کمیته انضباطی گفت‌وگویی انجام دادیم. گفت‌وگوی خبرورزشی با جواد منافی را در زیر بخوانید: 

پرسپولیس از دو بازی حساس خود مقابل سپاهان و استقلال ۴ امتیاز کسب کرد. نظر شما در خصوص این دو بازی چیست؟

خب همانطور که شما گفتید این دو بازی بسیار مهم بود و تاثیر زیادی در قهرمانی این فصل داشت. استقلال و سپاهان جزو رقبای اصلی پرسپولیس بودند و به نظرم تیم ما نتایج خوبی از این دو بازی گرفت. من فکر می کنم پرسپولیس حتی مقابل سپاهان هم می توانست برنده باشد ولی یک امتیاز بیرون از خانه هم بد نبود. در دربی هم با وجود اینکه بازی خوب و جذابی را ندیدیم پرسپولیس با استفاده از تجربه و هوش بالا توانست از تک موقعیتش استفاده کند و به برتری برسد که واقعا ارزشمند بود.

با توجه به شرایط فعلی پرسپولیس می تواند قهرمان شود؟

خب از حالا نمی شود پیش بینی کرد چون هنوز ۸ بازی تا پایان فصل باقی مانده و ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد. با این حال به نظرم پرسپولیس در همه جام‌ها مدعی اصلی قهرمانی است. خیلی از تیم‌ها با توجه به قدرت پرسپولیس و قهرمانی‌های پشت سر هم در این ۴ سال می‌خواهند جلوی قهرمانی پرسپولیس را به هر ترتیبی بگیرند ولی من بعید می‌دانم بتوانند این کار را انجام بدهند. پرسپولیس فرصتی برای امتیاز از دست دادن ندارد و برای قهرمانی باید خیلی باهوش کار کند. این تیم شخصیت قهرمانی دارد و من مطمئنم بچه‌ها و کادر فنی به تنها چیزی که فکر می‌کنند بالا بردن جام قهرمانی است.

با توجه به اینکه شما یک مدافع چپ بودید می خواستم نظرتان را در خصوص عملکرد وحید امیری در این پست بپرسم.

وحید آچار فرانسه پرسپولیس است و به نظرم در پست مدافع چپ عملکرد بسیار خوبی داشت. امیری با هوش بالایی که دارد به خوبی در حملات شرکت می‌کرد و زوج بسیار خوبی با ترابی در سمت چپ تشکیل دادند. وحید سطح فنی بالایی دارد و به نظرم یکی از بهترین‌های پرسپولیس هم در رقابت‌های آسیایی و هم در بازی‌های لیگ بود. من فکر می‌کنم وحید خواسته‌های کادر فنی را به خوبی اجرا کرد و باید به او بابت عملکردش تبریک گفت.

پرسپولیسی ها خیلی به حکم کمیته انضباطی اعتراض داشتند نظر شما در خصوص رایی که صادر شد چیست؟

نمی دانم باید چه بگویم. شنیدم باشگاه قرار است به حکم اعتراض کند ولی با توجه به اینکه باید دوشنبه به مصاف ذوب آهن بروند فکر نمی کنم فایده ای داشته باشد. البته صدور چنین حکم هایی برای پرسپولیس سابقه ای طولانی دارد. یادم می‌آید در دربی سال ۷۳ که من به خاطر تصادف غایب بودم درگیری شدیدی بین بازیکنان رخ داد ولی مصطفوی که همه می دانند استقلالی است بازیکنان پرسپولیس را چند سال و بازیکنان استقلال را فقط چند جلسه محروم کرد. به هرحال این هم جزو مواردی است که پرسپولیس باید با آن کنار بیاید و مقابله کند. به امید خدا با تلاش بازیکنان و کادر فنی در پایان فصل ما قهرمان خواهیم شد و همه این مسائل از یاد می رود.

منبع: خبرورزشی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: