پایگاه خبری خانه فوتبال:

ایمان عالمی در خصوص دیدار استقلال - ذوب آهن در رقابت‌های جام حذفی که با برتری ۱-۲ استقلال همراه بود اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت؛ در نیمه اول دو تیم در حال ارزیابی هم بودند و محتاط بازی می‌کردند. در نیمه دوم بازی جذاب‌تر شد ذوب آهن پرس دفاعی فوق العاده‌ای داشت، استقلالی‌ها هم با کمک خلاقیت‌هایی که داشتند در شرایط گل زدن قرار گرفتند و گلزنی کردند.

وی افزود: استقلال دیدار قبلی با ذوب آهن را به دلیل خستگی ناشی از دیدارهای آسیایی و مصدومیت‌ها از دست داد. در جام حذفی شرایط متفاوت است و استقلال با رفع مشکلات قبلی و بازگشت مصدومان توانست نمایش قابل قبولی را به اجرا درآورد. آن‌ها ذوب آهن را به خوبی آنالیز کرده بودند و کادرفنی هم تصمیمات خوبی گرفت.

پیشکسوت استقلال در خصوص اسناد منتشر شده مربوط به کمک‌های مالی بلاعوض مخابرات به پرسپولیس عنوان کرد: در این چند سال گذشته که وزیر محترم ورزش در راس کار بودند از پرسپولیس حمایت‌های ویژه‌ای انجام شده است. وزیر ارتباطات هم اخیرا خودش را وارد این معرکه کرد؛ به هر حال از تیم محبوبشان حمایت همه جانبه می‌کنند و در این شکی نیست، ولی دو تیم استقلال و پرسپولیس زیرنظر وزارت ورزش هستند و باید به یک چشم نگاهشان کنند. استقلال در این چند سال اخیر چندین مدیر عوض کرده و بحران‌های فراوانی داشته، بازیکنانش حفظ نشده اند و... وزارت ورزش هم این را می‌داند که یک جانبه عمل می‌کند و همه را به آن سمت برده است. اینکه اسنادی هم مبنی بر کمک‌های مالی بلاعوض مخابرات منتشر شده طبیعی است و آن‌ها طرفدار آن تیم هستند و طبیعتا باید اینگونه هم حمایت کنند.

عالمی در واکنش به مصوبه هیئت مدیره در خصوص برکناری ناصر فریادشیران بیان کرد: ما پیشکسوتان بزرگی داریم که همگی دانش حضور در آکادمی را دارند؛ از جنس استقلال هستند و می‌توانند در این جایگاه قرار بگیرند و موفقیت‌هایی برای استقلال کسب کنند. از بیرون از استقلال مدیری آورده اند و او در گذشته رزومه‌ای داشته اند که با توجه به آن انتخاب شده اند حالا اینکه چه شرایطی به وجود آمده که منجر به برکناری او شده خبر ندارم! من نسبت به او شناختی ندارم، ولی می‌دانم تیم‌های پایه استقلال با توجه به آن محبوبیتی که استقلال دارد و همه دوست دارند در آن حضور داشته باشند فضای خاصی دارد و ممکن است این فضای خاص خطایی به وجود بیاورد. اینکه این دوستان خطایی داشته اند یا نه نمی‌دانم، ولی امیدوارم این داستان را به شکلی پیش ببرند که پیشکسوتان خودمان در آن جایگاه در آکادمی قرار بگیرند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: