پایگاه خبری خانه فوتبال:

در مراسمی که بعد از ظهر امروز شنبه یکم خرداد به همت داریا همراه به عنوان حامی مالی تیم ملی بسکتبال و هلدینگ مات به عنوان متولی انحصاری فعالیت‌های ارتباطات بازاریابی و با حضور اعضای محترم فدراسیون بسکتبال و رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال، فریده شجاعی نایب رییس بانوان فدراسیون، نیکا بیک لیک لی سرمربی و بازیکنان اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک در سالن کنفرانس فدراسیون بسکتبال با حضور گسترده اصحاب رسانه از لباس تیم ملی ۳ نفره بانوان کشورمان رونمایی شد.فریده شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال ضمن ابراز خوشحالی از حضور گسترده رسانه‌‌ها و حمایت‌ آنها از تیم ۳ نفره بسکتبال بانوان اظهار خرسندی کردند و گفتند: حمایت رسانه‌ها از تیم ملی باعث دلگرمی و گامی بزرگ برای بهبود تصمیمات آتی کمیته المپیک برای تیم‌‌های بانوان ما خواهد بود. تیم‌های قدرت‌مندی در مسابقات اتریش و مجارستان شرکت خواهند کرد و ما در تلاش بودیم با ایجاد بهترین شرایط و برگزاری شش اردوی آمادگی اعضای تیم ملی ۳ نفره بانوان را به این مسابقات اعزام کنیم. تیم خوبی داریم اما امکان تغییر بازیکن در مسابقات مجارستان خواهد بود.

ابراز امیدواری ریاست فدراسیون بسکتبال 

بسکتبال بانوان

 رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: هیچ تفاوتی بین بانوان و آقایان در کسب افتخار وجود ندارد. برای اولین بار است که تیم ۳ نفره بسکتبال بانوان ایران در مسابقات انتخابی المپیک حضور دارد ولی امیدوارهستیم تیم اعزامی دست پر از این مسابقات باز گردد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان در خصوص حضور در این این مسابقات و نحوه انتخاب بازیکنان گفت: اولین باراست که تیم ۳ نفره بسکتبال بانوان در مسابقات انتخاب المپیک شرکت می‌کند. حضور ۲۰ تیم برتر دنیا در اتریش کار را سخت خواهد کرد و گرفتن سهمیه کار ساده‌ای نیست. ما در طی ۸ ماه بهترین بازیکنان را برای انتخابی المپیک گزینش کردیم. و تمامی بازکنان حاضر از میان ۱۰ بازیکن برتری هستند که در رقابت‌های لیگ و تیم ملی درخشان ظاهر شده‌‌اند.

رونمایی از لباس تیم ملی بسکتبال بانوان

بسکتبال بانوان
 از لباس رسمی تیم ملی ۳ نفره بانوان در مسابقات رونمایی شد و به صورت نمادین مسئولین فدراسیون و اعضای تیم ملی بر روی این پیراهن امضای یادگاری کرند. شرکت نیلموتی نیز طراحی سبک ایرانی اسلامی لباس‌های تیم ملی بانوان را برای المپیک ۲۰۲۱ بر عهده گرفت.

بسکتبال بانوان

تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان متشکل از شادی عبدالوند، نگین رسولی، دلارام وکیلی و معصومه اسماعیل‌زاده، به مربی‌گری نیکا بیک لیک لی، روز دوشنبه سوم خرداد راهی رقابت‌های انتخابی المپیک در اتریش می‌شود. تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان در این رویداد از تاریخ ۲۶ الی ۳۰ می ( ۵ الی ۹ خردادماه) در اتریش با تیم‌های تایلند، ژاپن، استرالیا و اوکراین به رقابت می‌پردازد. از این مسابقات که در چهار گروه پنج تیمی برگزار می‌شود، تنها سه تیم جواز حضور در المپیک توکیو را کسب خواهند کرد.
شایان ذکر است تیم ملی سه نفره بانوان همچنین در مسابقات یونیورسالینی (UOQT)  که در تاریخ ۴ تا ۶ ژوئن (۱۴ تا ۱۶ خردادماه) برگزار خواهد شد، حضور دارد.

استاد کسایی پور مشاور فنی این تیم نیز  سختی ها و تفاوت‌های آماده سازی تیم ایران با سایر کشورها  بیان کردند و عدم حضور در مسابقات و ایونت‌های مختلف را مشکل ساز خواندند..ایشان گفتند که همراه این تیم فقط یک نفر از وزارت ورزش همراه خواهد بود
داریا همراه به عنوان حامی مالی تیم ملی بسکتبال و هلدینگ مات به عنوان متولی انحصاری فعالیت‌های ارتباطات بازاریابی نیز در این مراسم ضمن حمایت از تیم ملی بسکتبال بانوان توضیحاتی از تلاش‌ها و هماهنگی‌های انجام شده در راستای کمک به کل ورزش از جمله فدراسیون بسکتبال ارائه کردند و این بدرقه و حضور رسانه ها را به فال نیک گرفتند .


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: