پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

 

صالح مصطفوی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در بازی معوقه از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، گفت: تیم ما از ابتدا سوار و مسلط بر بازی بود. با تدابیر مجیدی کنترل بازی را در اختیار داشتیم و فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم، اما انگار قوانینی که ما از فوتبال می‌شناسیم، با قوانینی که داوران در زمین اجرا می‌کنند، متفاوت است.

وی با انتقاد از قضاوت حمید حاج‌ملک عنوان کرد: مگر می‌شود در سه موقعیت منجر به گل یک بازی علیه ما اشتباه کنند؟ مگر می‌شود این اتفاق در هر مسابقه رخ دهد؟ آقایان اگر می‌خواهند جام را به تیم دیگری تقدیم کنند، این کار را انجام دهند و بگویند ما برای تفریح و سلامتی بازی کنیم. اگر حرفی بزنیم، ما را به محرومیت و پرداخت جریمه سنگین مالی محکوم می‌کنند. مگر می‌شود که این پنالتی واضح را نگیرند،‌ به بازیکن ما کارت زرد بدهند و او را محروم کنند؟

مربی استقلال افزود: مگر می‌شود موقعیت صد درصدی ما آوانتاژ ندهند؟ مطابق قانونی که ما می‌شناسیم، می‌توان کارت زرد یا قرمز را پس از دادن آوانتاژ و توقف بازی نشان داد. اجازه بدهید گل بزنیم، بعد کارت بدهید. این اتفاق در چند مسابقه رخ می‌دهد؟ مگر می‌شود گل کاملاً سالم ما را آفساید بگیرند؟ کادر فنی زحمت نمی‌کشد؟ این افراد انسان نیستند؟ مگر ما هوادار نداریم؟ چقدر بی‌عدالتی و نابرابری؟

مصطفوی با انتقاد از اشتباهات داوران علیه شاگردان مجیدی گفت: آقایان داور! شما قاضی هستید و قضاوت می‌کنید. بی‌عدالتی تا کِی؟ چقدر باید ساکت بنشینیم و حرف نزنیم؟ در هر مسابقه سر ما را می‌بُرند. چیزی نمی‌گوییم و فقط می‌گوییم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. در سه مسابقه علیه ما پنالتی نگرفتند و نمی‌دانم این شرایط قرار است تا چه زمانی ادامه یابد. نمی‌دانم با تیم ما مشکل دارند یا خیر.

وی خاطرنشان کرد: داوران صحنه‌ها را در زمین می‌بینند و بعد چنین قضاوتی در زمین می‌کنند. انگار همه چیز برنامه است و واقعاً نمی‌توان خیلی فنی صحبت کرد. تیم ما توپ و میدان را در اختیار داشت، بر بازی مسلط بود و بسیاری از برنامه‌های ما در زمین اجرا شد. از همه بازیکنان استقلال به‌خاطر تلاش در این گرما تشکر می‌کنم،‌ اما واقعاً بابت این نوع قضاوتی که علیه تیم ما می‌شود، متأسفیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: