پایگاه خبری خانه فوتبال:

 یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ تمرکز بازیکنان این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ارائه لیست خرید تابستانی خود به مسئولان باشگاه خودداری کرده است.

از سوی دیگر سرمربی پرسپولیس منتظر تعیین تکلیف بازیکنانی است که در پایان فصل قراردادشان با این باشگاه به اتمام می‌رسد. یحیی قصد دارد پس از جدایی قطعی بازیکنانی که از قطر پیشنهاد دارند اسامی جانشین آنها را به باشگاه بدهد.

این در حالی است که محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس تصمیم قطعی خود برای رفتن به الاهلی قطر را گرفته تا با پایان یافتن بازی‌های فصل جاری در تست پزشکی باشگاه الاهلی قطر حاضر شده و قرارداد خود را با این تیم امضا کند.

جدایی مدافع تیم ملی فوتبال ایران از پرسپولیس با پیشنهاد چند مدافع مطرح فوتبال باشگاهی ایران به کادر فنی پرسپولیس همراه بوده است. دو مدافعی که علاقه خود به پوشیدن پیراهن پرسپولیس را با مربیان پرسپولیس مطرح کرده اند در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر قراردادهای گران‌قیمتی داشته اند. با این حال خواهان پیوستن به جمع سرخپوشان پایتخت شده اند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز پس از اطلاع از این موضوع به آنها اعلام کرده است فعلا هیچ تصمیمی برای جذب بازیکن ندارد و همه چیز را به پایان لیگ برتر موکول کرده است تا ضمن حفظ تمرکز اعضای فعلی تیم مانع از بروز حاشیه در بازی‌های پیش روی پرسپولیس در ادامه رقابت‌های لیگ برتر شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: