پایگاه خبری خانه فوتبال:

 ویشکا آسایش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 16 آبان 1351 در تهران متولد شد و یک خواهر بزرگتر به نام آویسا دارد. ویشکا آسایش این بانوی هنرمند که علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی لباس و صحنه هم فعالیت دارد خواهرزاده مازیار پرتو فیلمبردار سرشناس سینما و نوه شین پرتو نویسنده و شاعر کشورمان است.

گفتگو با ویشکا آسایش در مورد ماجرای ازدواج و بازیگری اش را بخوانید. ویشکا آسایش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 16 آبان 1351 در تهران متولد شد. ویشکا آسایش یک خواهر بزرگتر به نام آویسا دارد. ویشکا آسایش این بانوی هنرمند که علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی لباس و صحنه هم فعالیت دارد خواهرزاده مازیار پرتو فیلمبردار سرشناس سینما و نوه شین پرتو نویسنده و شاعر کشورمان است. ویشکا آسایش تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس از ادامه داد و توانست مدرک کارشناسی اش را دریافت کند

عاشق رضا شدم

ویشکا آسایش

در طی دورانی که به ایران رفت و آمد داشتم، رضا قبادی همسرم را دیدم. از همان لحظه اولی که چشمم به او افتاد، فهمیدم او مرد رویاهایم است و همان ویژگی هایی را دارد که من همیشه مدنظرم بود، یک مرد قدبلند، جدی و جنتلمن.

وقت زیادی را صرف شناخت او از راه دور کردم و هر لحظه که او را می شناختم به او بیشتر علاقه مند می شدم، اما یک روز به خودم آمدم و دیدم من دارم همین طور وقتم را هدر می دهم بدون این که حس واقعی ام را به رضا بگویم به همین خاطر، بی خیال قضاوت ها شدم و با او در مورد حس واقعی ام، حرف زدم و به او گفتم که دوست دارم با او آشنا شوم و ازدواج کنم. خوشبختانه این پیشنهاد من با استقبال مواجه شد و من و رضا با یکدیگر ازدواج کردیم و بعد من قید زندگی در خارج از کشور را زدم و به ایران آمدم تا در کنار همسرم یک زندگی خوب و خوش را تجربه کنم و حالا هم از این تصمیم خیلی خوشحال هستم، که رضا همسرم است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: