پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمد حسین کنعانی‌زادگان، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، وحید امیری و مهدی ترابی ۵ بازیکنی هستند که از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده‌اند.

حامد لک و سیامک نعمتی که به اردوی قبلی تیم ملی برای دیدار دوستانه با سوریه دعوت شده بودند، در فهرست جدید سرمربی کروات تیم ملی جایی ندارند.

در حال حاضر ۲۶ بازیکن به اسامی؛ علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، پیام نیازمند، محمدرضا اخباری، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، صادق محرمی، میلاد محمدی، جعفر سلمانی، دانیال اسماعیلی فر، احسان حاج صفی، احمد نوراللهی، سعید عزت اللهی، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، علی قلی‌زاده، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، سردار آزمون، مهدی طارمی، کریم انصاری فرد ، کاوه رضایی و مهدی قائدی به تیم ملی دعوت شده اند.

قرار است این ۲۶ بازیکن به اردوی کیش بروند و قبل از سفر تیم‌ملی ایران به بحرین، ۳ نفر از این جمع خط بخورند. شنیدیم یکی از این ۳ بازیکنی که قرار است خط بخورد، از تیم پرسپولیس خواهد بود! البته حدس زدن اسم بازیکن پرسپولیسی که قرار است از لیست نهایی اعزام به کشور بحرین خط بخورد را به خودتان واگذار می‌کنیم!

تیم ‌ملی فوتبال ایران در اولین بازی در دور برگشت انتخابی جام جهانی، روز ۱۳ خرداد به مصاف هنگ‌کنگ می رود و در روزهای ۲۳،۱۷ و ۲۵ خرداد هم به ترتیب مقابل بحرین، کامبوج و عراق قرار می‌گیرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: