پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

سعید عزت‌اللهی پس از وقفه‌ای کوتاه به تیم ملی دعوت شد تا پاسخ نمایش‌های درخشانی خود در لیگ دانمارک را به این شکل از دراگان اسکوچیچ دریافت کند.

عزت‌اللهی در حالی به ایران آمد که در بدو ورود یکی از دوستانش عکسی به همراه او را استوری کرد که قلب آبی و دو ستاره روی آن خودنمایی می‌کرد و همین موضوع شایعاتی درباره پیشنهاد استقلال به این هافبک دفاعی لژیونر را به وجود آورد.

او علاوه بر اظهارنظر درباره این استوری، به حضور کریم باقری در تیم ملی نیز پرداخته و در گفتگو با خبرنگار ما به انگیزه بازیکنان تیم ملی برای کسب چهار پیروزی متوالی صحبت می‌کند:

* خوشحالیم که واکسن زدیم

خداراشکر همه بچه‌ها چه لژیونر و چه از تیم های داخلی آمدیم و تمرینات را آغاز کردیم. خوشبختانه مسئولان هم کار واکسن را انجام دادند و یک دوز واکسن را بازیکنان لژیونر را زدیم. در تهران تمرینات خوبی داشتیم و دیروز هم اولین تمرین را انجام دادیم و شرایط خیلی خوب است. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و از نظر روحی روانی با بهترین شرایط به بحرین برویم.

* تلاش میکنیم خواسته‌های کادرفنی را انجام دهیم

همه بچه‌ها آمادگی لازم و کامل را دارند و قطعا باتوجه به خواسته‌های کادرفنی پیش خواهند رفت. باید تمرینات را به نحو احسن پیگیری کنیم و نقطه نظرات کادرفنی را انجام دهیم. تمام بازیکنان انگیزه بالایی دارند و از نظر فنی در آمادگی مطلوبی هستیم چون همگی در طول فصل تعداد بازی بالایی داشتیم و از نظر جسمانی در موقعیت خوبی هستیم.

* تنها هدف ما صعود به جام جهانی است

اول این را بگویم که واقعا خوشحالم دوباره به تیم ملی برگشنم. من همیشه هم گفتم که بازی کردن برای تیم ملی کشورم افتخار است و برای تیم ملی با تمام وجود بازی می‌کنم. تنها هدفم این است که تیم ملی به مرحله بعدی برود و بعد هم به جام جهانی صعود کند. اصلا تفاوتی ندارد که چه کسی بازی می‌کند و فقط موفقیت تیم ملی مهم است.

* آقا کریم اسطوره زندگی ام است

درباره حضور آقا کریم باید بگویم که قطعا حس فوق العاده ای برای من است و من قبلاً هم گفته بودم که آقا کریم الگوی من است. ایشان از لحاظ شخصیتی و فنی جزو بهترین بازیکنان تاریخ کشورمان است و برای من حس خوبی است که الگوی فوتبالی ام در کادرفنی تیم ملی حضور دارد. امیدوارم وجود ایشان به من و تیم کمک کند البته علاوه بر ایشان آقای هاشمیان و همچنین آقای اسکوچیچ و باقی اعضای کادرفنی هم تمام تلاششان را در این زمینه می‌کنند.

* برای برد به زمین می‌رویم

تیمی که می‌خواهد به جام جهانی صعود کند، باید تمام بازی‌ها را ببرد. ما نباید فکر و خیال کنیم و باید بازی به بازی پیش برویم و پس از پیروزی در بازی نخست به استقلال بازی بعد برویم. ایران یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیاست و مطمئن باشید ما به چیزی جز پیروزی و صدرنشینی فکر نمی‌کنیم. امیدوارم هواداران و مردم ایران هم انرژی مثبت خود را برایمان بفرستند.

 * دوست دارم یک گل جلوی آقا کریم بزنم

قطعا اگر موقعیتش باشد، دوست دارم یک گل مثل آن گلی که در لیگ دانمارک با شوت از راه دور زدم بزنم و آقای باقری و دیگر اعضای کادرفنی را خوشحال کنم. برای من افتخار است شماره‌ای را می‌پوشم که روزی بر تن آقا کریم بود و امیدوارم که بتوانم نمایش‌های خوبی را ارائه کنم. آقای باقری از نظر اخلاقی جزو بهترین‌ها هستند و حضورشان در تیم ملی هم بسیار اتفاق خوبی است. ایشان با همه اعضای تیم و بازیکنان ارتباط خوبی دارند.

آن استوری ربطی به استقلال نداشت

این استوری که گفتید را دوستم گذاشت و من نگذاشتم، من فقط از صفحه او برداشتم. این هیچ ربطی به استقلال یا دیگر تیمها نداشت. در این مدت هواداران استقلال، پرسپولیس، سپاهان و… در دایرکت من پیامهایی دادند و خواستند که به تیمشان بروم. اول بگویم که این باعث افتخار من است و دوم این که خیلی ناراحتم نمیتوانم به همه این پیام‌ها پاسخ بدهم و تشکر کنم. امیدوارم عملکردم طوری باشد که مایه افتخار تمام مردم ایران باشم. این را باید بگویم که سه سال دیگر با وایله قرارداد دارم و الان تمام تمرکزم روی تیم ملی است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: