پایگاه خبری خانه فوتبال:

سوشا مکانی و شایان مصلح دو بازیکن پیشین پرسپولیس سال گذشته به دلیل پرداخت نشدن مطالبات‌شان از باشگاه پرسپولیس به کمیته وضعیت شکایت کردند و در نهایت با حکم این کمیته پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان در اسفند ماه بسته شد. پس از این اتفاق و با مساعدت کمیته وضعیت، سازمان لیگ و توافق مدیران باشگاه پرسپولیس با طلبکاران، سرخپوشان تضمین دادند تا تاریخ ۱۸ خرداد ماه سال جاری مطالبات طلبکاران داخلی این باشگاه را پرداخت کنند.

باشگاه پرسپولیس در همان زمان با تعدادی از طلبکاران داخلی خود به توافق رسید، اما با نزدیک شدن به تاریخ وعده داده شده، مدیران باشگاه پرسپولیس تا چند روز آینده باید مطالبات ۸۰۰ میلیونی سوشا مکانی و ۵۰۰ میلیونی شایان مصلح را پرداخت کنند و در غیر اینصورت با جرایم دیگری از سوی کمیته وضعیت مواجه خواهند شد.

در همین راستا شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس مبلغ مطالبات مکانی و مصلح را آماده کرده است و تا چند روز دیگر این مطالبات پرداخت خواهد شد. البته باشگاه پرسپولیس همچنان نسبت به رأی کمیته استیناف درباره مطالبات سوشا مکانی معترض و معتقد است این بازیکن به دلیل مسائل انضباطی در زمان حضور در پرسپولیس به اندازه ۵۰ درصد از مبلغ قراردادش جریمه شده است و چطور رأی ابتدایی ۱۴۵ میلیونی کمیته وضعیت، در کمیته استیناف به ۸۰۰ میلیون تومان تغییر کرده است.

سوشا مکانی در زمان حضور در باشگاه پرسپولیس، به دلیل مسائل انضباطی شش ماه از حضور در میادین محروم شد و باشگاه پرسپولیس به همین دلیل به اندازه ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد ۸۰۰ میلیونی این بازیکن، او را جریمه کرد، جریمه‌ای که به گفته وکیل سوشا مکانی و کمیته استیناف در سازمان لیگ ثبت نشده است و به همین دلیل سرخپوشان به پرداخت کل مطالبات ۸۰۰ میلیونی محکوم شده‌اند.

در هر صورت مسئولان باشگاه پرسپولیس علاوه بر رسیدگی به پرونده سوشا مکانی، تا چند روز دیگر جلسه‌ای نیز با شایان مصلح و وکیل این بازیکن برگزار خواهند کرد و تکلیف پرداخت مطالبات این بازیکن نیز مشخص خواهد شد.

منبع: تسنیم

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: