پایگاه خبری خانه فوتبال:

ورزش سه نوشت: تیم ملی با البسه سفید و قرمز که طرح یوز ایرانی را روی خود دارد و با جزئیاتی جذاب همراه است، به استقبال مقدماتی جام جهانی می‌رود.
کیت تازه تیم ملی که توسط کمپانی آل اشپورت طراحی و تولید شده، از نظر شکل کلی تفاوتی با پیراهنی که در دیدار با سوریه مورد استفاده قرار گرفت، ندارد اما در یک کلام می‌توان گفت که نقایص زیبایی شناختی لباس قبلی برطرف شده است.
تیم ملی برای مرحله مقدماتی جام جهانی با کیت سفید و قرمز به مصاف حریفان خواهد رفت. این دو رنگ که پس از شکست در نیمه نهایی جام ملتهای ۲۰۰۴ تبدیل به رنگ اصلی پیراهن‌های تیم ملی شدند، حالا در حالی بر تن شاگردان اسکوچیچ خواهند رفت که آل اشپورت از طرح یکدست سفید و یکدست قرمز استفاده کرده است.

کیت جدید تیم ملی
پایین کیت، جایی است که «یوز ایرانی» دیده می‌شود. نشانی که از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل جای خود را در البسه تیم ملی پیدا کرده و با حالتی کمرنگ امسال هم همراه تیم ایران خواهد بود. باتوجه به شکل نامطلوب لوگوی فدراسیون فوتبال که شاید بسیاری انتظار داشته باشند نمادهایی چون شیر یا یوز ایرانی و... در آن قرار گیرند، این شکل یوزپلنگ، به نماد تیم ملی ایران تبدیل شده است.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: