پایگاه خبری خانه فوتبال:

کافی است نگاهی به لیست بدهی های پرسپولیس داشته باشیم:

تابستان سال قبل بود که پرسپولیس به برانکو و دستیارانش نزدیک به یک میلیون و 400 هزار یورو بدهکار شده و در نهایت سرخ ها در آخرین لحظات موفق به پرداخت مطالبات آن ها شدند و حالا هم پرسپولیس باید بدهی اش به کالدرون را با دیرکرد 600 هزار دلاری پرداخت کند. قبل از این هم 80 هزار دلار برای والنسیا پرداخت شده بود. در همین وضعیت کنونی بدهی مالیاتی برانکو هم باید به طریقی مدیریت شود. از سوی دیگر سوشا مکانی هم  850 میلیون تومان طلبکار است. 500 میلیون تومان‌ هم باید به شایان مصلح پرداخت شود.

حکم 17 هزار و 500 دلاری مربوط به شکایت گوآ بابت پست اینستاگرامی هم دو روز قبل صادر شد که البته گفته می شود کارگزار این بدهی را پرداخت می کند، هر چند هیچ صحبتی درباره ضرر مالی و معنوی ناشی از برگزاری یک مسابقه بدون تماشاگر مطرح نشده که یک حساب سر انگشتی هم مشخص می کند ضرر و زیان این موضوع چند برابر جریمه نقدی است. و جالب این که همه این اتفاقات در همین محدوده زمانی اتفاق افتاده‌اند.

البته این پایان ماجرا نیست چون دادگاه داوری هنوز حکم خوآکین، دیگر دستیار اسپانیایی کالدرون را ارسال نکرده که با دیرکرد کمتر از 100 هزار دلار نخواهد بود.

پرسپولیس وقتی قرار بود مطالبات برانکو و دستیارانش را پرداخت کند با نرخ آن روزها، نزدیک به 45 میلیارد تومان پرداخت کرد و حالا طلب کالدرون، خواکین و والنسیا نیز به 780 هزار دلار می‌رسد که با نرخ کنونی از 18 میلیارد تومان می‌گذرد. به تمام این ها بدهی پرسپولیس به پدیده بابت رضایت‌نامه یحیی گل محمدی را هم اضافه کنید.

به هرحال این یک واقعیت است که باشگاه پرسپولیس قادر به پرداخت تمام این بدهی ها نیست و طی چند روز آینده باید راهکارهایی برای پرداخت این بدهی ها و البته حضور در نقل و انتقالات داشته باشد که در غیر این صورت با پنجره های بسته و حتی کسر امتیاز مواجه خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: