پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهران غفوریان سوم شهریورماه سال ۱۳۵۳ بدنیا آمد.مهران غفوریان فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی می‌باشد. مهران غفوریان در تهران متولد شد. مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست. پدرش ناخدای نیروی دریایی و اهل تهران و مادرش معلم و اهل تبریز است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی می‌کند.

مهران غفوریان

 

مهران غفوریان مهران غفوریان اولین بار سال 1373 در 20 سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست برنامه آیتمی 39 به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و قبول شد.

سیگارکشیدن مهران غفوریان در تاکسی 

مهران غفوریان در استوری اینستاگرام خود عکس جدیدی منتشر کرد. او درحالی که سیگار به لب دارد در یک تاکسی نشسته است.

مهران غفوریان

مهران غفوریان

ازدواج مهران غفوریان

مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 در سن 40 سالگی با دختری بنام آرزو ازدواج کرد،آشنایی این دو در یک مرکز خرید اتفاق افتاد و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند. ثمره ازدواج دختری به نام هانا در بهمن 97 است.

مهران غفوریان

لاغری عجیب مهران غفوریان

به خاطر از بین رفتن و ساییده شدن مفصل ران و وزن زیادی که داشته مجبور شد یک بار تن به جراحی لاغری بدهد که می گوید بیشتر سایزم کم شد تا وزنم حالا با رژیم غذایی به شدت لاغر کرده است.

مهران غفوریان

مهران غفوریان

مهران غفوریان

خانه مهران غفوریان

مهران غفوریانعکس های جدید مهران غفوریان

مهران غفوریانمهران غفوریانمهران غفوریانمهران غفوریان

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: