پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

فرهاد مجیدی دو روز مانده به دربی وعده‌های مهمی به هواداران تیمش داده بود. اینکه شخصا با چند بازیکن برای فصل آینده صحبت کرده و قصد دارد برای فصل بعد تیمی ببندد که هواداران استقلال از دیدن فوتبالش لذت ببرند.

طی چند وقت اخیر نام بازیکنان مختلفی به عنوان گزینه‌های فرهاد مجیدی برای فصل آینده مطرح شده است. از امین قاسمی‌نژاد که در نقل و انتقالات زمستانی تا یک قدمی استقلالی شدن پیش رفت و عبدالله حسینی و وحید محمدزاده دو مدافع ذوب آهن و حتی رضا قوچان‌نژاد که امروز هم یک رسانه عربستانی، به احتمال استقلالی شدن مهاجم زووله اشاره کرده بود.

در شرایطی که استقلال برای بازی بسیار مهم با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تقویت دارد، مجیدی امروز باشگاه را تهدید کرده که تا زمانی که با بازیکنان فعلی استقلال، تسویه نشود، او لیست نفرات مورد نظرش را به باشگاه نخواهد داد . برخی کارشناسان معتقدند که فرهاد مجیدی این تهدید های هدفدار را انجام داده تا با ایجاد فشار روی مدیریت و وزارت ورزش ، بودجه لازم برای ادامه فصل آبی ها و جذب بازیکنان جدید از سوی وطارت ورزش فراهم شود.

با توجه به آنکه طبق ادعای مجیدی، استقلال برای تسویه با بازیکنان فعلی‌اش، نیاز به ۶۰ میلیارد تومان دارد، مدیران این باشگاه برای گرفتن لیست نفرات مورد نظر مجیدی اصلا کار راحتی ندارند و باید دید تکلیف این تیم در نقل و انتقالات تابستانی چه خواهد شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: