پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

حمید درخشان ، پیشکسوت پرسپولیس گفت : در دیدار تیم ملی مقابل هنگ کنگ ، بازیکنان با وجود مشکلات زیاد عملکرد بسیار خوبی داشتند.

حمید درخشان در گفت و گویی با تمجید از عملکرد تیم ملی در برابر هنگ کنگ اظهار امیدواری کرد تیم ایران با استراتژی خوبی که کادرفنی برای تیم ملی در نظر گرفته است در مقابل بحرین هم پیروزی مهمی را به دست آورد.

این پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص عملکرد فنی تیم ملی در بازی اول تاکید کرد:در بازی برابر هنگ کنگ بچه ها با وجود ناآشنایی به شرایط جوی، خرابی زمین و عدم برگزاری دیدارهای دوستانه شرایط خوبی را در زمین داشتند و موفق شدند برد خوبی را به دست بیاورند. البته بعضی ناهماهنگی ها هم وجود داشت که ناشی از این بود که تیم زمان کمی را کنار هم بودند و این موضوع تا حدودی طبیعی بود. 

ملی پوش اسبق ایران با اشاره به بازی مهمی که پیش روی تیم ملی است گفت:در بحث فنی، جای هیچ بحثی باقی نمی ماند چرا که سطح فوتبال ما با فوتبال بحرین قابل مقایسه نیست. ایران با مهره ها و پتانسیلی که دارد؛ می تواند بازی یک طرفه ای را برابر این تیم به نمایش بگذارد. در بحث این دیدار شرایط غیرفوتبالی هم مطرح است که بچه های ما باید هوشیارانه عمل کنند. ما یاد مراقب حاشیه سازی ها و جنگ های روانی احتمالی بحرینی ها باشیم. در گذشته بارها شاهد این بودیم که کشورهای حوزه خلیج فارس در مسائل حاشیه ای برای ما دردسرساز شده اند ولی ما باید حرفه ای عمل کنیم و اجازه ندهیم حریف در این گونه مسائل بخواهد ما را تسلیم کند.

حمید درخشان درخصوص تغییرات احتمالی ترکیب تیم ملی در برابر بحرین خاطرنشان کرد:به صورتی ایجاد تغییرات ترکیب در اختیار کادرفنی است ولی پیش بینی می شود با توجه به بازی هنگ کنگ و نمایش نفراتی فوق العاده ای که مهدی ترابی در آن دیدار از خود ارائه داد، این احتمال وجود دارد که در مقابل بحرین شاهد حضور امثال ترابی در ترکیب اصلی تیم ملی باشیم.

مربی سابق پرسپولیس در پایان در مورد پیش بینی اش از نتیجه این بازی تصریح کرد:من پیش بینی می کنم تیم ما با برتری ۲ بر صفر برنده این دیدار خواهد بود و ۳ امتیاز حساس این بازی را کسب خواهیم کرد

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: