پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدافع سابق تیم ملی ایران معقتد است شاگردان اسکوچیچ با تمرکز کافی می‌تواند برابر عراق با نمایشی حساب‌شده به یک پیروزی ارزشمند دیگر دست یابند.
سهراب بختیاری‌زاده در گفت و گو با پایگاه خبری خانه فوتبال پیرامون دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین گفت:شاهد بازی بسیار خوبی از سوی بازیکنان تیم ملی بودیم. دو تغییر در ترکیب تیم داشتیم که استفاده از وحید امیری در خط میانی و نزدیک‌تر به دروازه حریف اتفاق بسیار خوب و درستی بود. امیری بازیکن بسیار مفید و تاثیرگذاری است که هرچه به خط حمله نزدیک‌تر باشد می تواند تاثیر بهتری از خودش به جای بگذارد. مصدومیت امیری خبر خوبی برای ما نیست اما امیدوارم با توجه به نفرات شایسته‌ای که روی نیمکت داریم بتوانیم جای خالی این بازیکن را به خوبی در زمین پر کنیم.

مربی سابق تیم ملی امید ایران اضافه کرد:در بازی اول و همینطور نیمه نخست این مسابقه از دو مهاجم تیم ما به خوبی حمایت نشد اما در نیمه دوم با وجود سامان قدوس اتفاقات خوبی روی داد و شاهد بودیم که قدوس چقدر خوب خودش را به مهاجمان ما نزدیک می‌کرد و موقعیت‌های مناسبی روی دروازه حریف خلق شد.با توجه به اینکه بحرین تیم مدعی این گروه بوده و میل به بازی رو به جلو داشت فرصت‌های خوبی برای نزدیک شدن به دروازه این تیم پیدا کردیم و خط حمله ما نسبت به بازی قبلی آزادتر عمل کرد. در مجموع باید بگوییم بازی کم نقصی انجام دادیم و با شایستگی پیروز شدیم.خوشحالی بزرگ ما از این بود که بعد از سال‌ها بالاخره توانستیم بحرین را در خاک این کشور مغلوب کنیم و این اتفاق مهمی بود.

بختیاری‌زاده در خصوص مسابقه آخر ایران مقابل عراق اظهار داشت:متاسفانه عملکرد و اشتباهات فاجعه بار سرمربی قبلی تیم ملی شرایط سختی را برای ما ایجاد کرده و در بازی مقابال عراق هم باید فقط به فکر پیروزی باشیم. تیم فعلی ما ظرفیت بسیار بالا و بازیکنان با کیفیتی دارند که روی کاغذ با عراق قابل قیاس نیست. با این وجود دیدارهای ما مقابل عراقی‌ها همیشه حساسیت‌های خاص خودش را داشته و حالا نبرد برای صدرنشینی در گروه است. اگر تمرکز داشته باشیم و دچار اشتباه نشویم شکست عراق دور از دسترس نیست. 

وی در پایان گفت:ویلموتس در بازی رفت بیشتر به فکر دریافت مطالبات خودش بود و تمرکز نداشت که نتیجه این شرایط هم در بازی دیده شد. بدون تردید بازی برگشت شرایط متفاوتی دارد. ما شایستگی خودمان را به خوبی نشان داده‌ایم و استحقاق این را داریم که با شکست عراق به عنوان صدرنشین صعود کنیم.بچه های ما باید بدانند که عراق بالاخره مقابل حملات ما تسلیم خواهد شد به این شرط که در دفاع هوشیار باشیم و غافلگیر نشویم.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: