پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

به گزارش سایت خبر روز در سال 33 گوهر خیراندیش در شیراز متولد شد. گوهر خیراندیش بازیگر زن ایرانی است. گوهر خیراندیش دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است.  گوهر خیراندیش سال 49 با جمشید اسماعیل‌خانی آشنا شد، که این آشنایی منجر به ازدواج این‌دو گشت. گوهر خیراندیش سه فرزند به نام های امید، آزاده و آناهیتا دارد.

گوهر خیراندیش در کنار لیلا فروهر

گوهر خیراندیش

در آن مقطع، جلیل سامان به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: «اخلاق حرفه‌ای ایجاب می‌کند وقتی آدم به کاری متعهد است و با یک‌سری افراد چند ماهی زندگی کرده و نان و نمک همدیگر را خوردند، باید مراقب رفتارش باشد و کاری نکند که برای آن اثر و همکارانش اتفاق بدی بیفتد. 

واقعیت این است که من خیلی دلخور هستم. اگر به واسطه حاشیه خانم خیراندیش قرار باشد کار به حاشیه برود و ممیزی بیشتری اعمال گردد، من ایشان را مقصر می‌دانم.»

در نهایت، این موضوع نتوانست جلوی پخش سریال را بگیرد و زیر خاکی به روی آنتن رفت. 

گوهر خیراندیش در فصل دوم این سریال حضور ندارد و کار او با این سریال و حتی شاید تمام سریال‌های تلویزیون تمام‌شده است.

بیوگرافی گوهر خیراندیش

گوهر خیر اندیش بازیگر و مدرس سینما و تئاتر است.همچنین وی در رادیو نیز گویندگی کرده است.

گوهر خیراندیش متولد 1 شهریور ماه سال 1333 در شیراز است.

گوهر خیراندیش

سال 1349 با مرحوم اسماعیلخانی آشنا گردید که منجر به ازدواج شان شد و سالها در سینما و تئاتر در کنار هم بودند و او سه فرزند دارد یک پسر و دو دختر.

سال 1357 بعد از انقلاب در دانشگاه تهران قبول شد و با همسر و فرزندانش به تهران آمد و از آن موقع در تهران زندگی کردند. باید بگویم من و همسرم در شیراز تئاتر کار میکردیم و پس از آمدن به تهران، هنگام درس خواندن به کار تئاترم ادامه دادم چون کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بودم و پس از آمدن به تهران کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران شدم.

تحصیلات: گوهر خیراندش دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تاتر از دانشکده هنر های زیبایی می باشد.

جمشید اسماعیل خانی همسر گوهر خیراندیش می باشد که در سال 1381 فوت شد. جمشید اسماعیل خانی بازیگر تاتر و سینما بود.

گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان اول شهریور ماه سال 1333 در شیراز متولد شد.

گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون

گوهر خیراندیش

این بانوی هنرمند مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر را از دانشکده هنرهای زیبا دریافت کرد و از سال 1349 وارد دنیای هنر شد.

گوهر خیراندیش فعالیت هنری خود را از سال 1349 و با گروه تئاتر در شیراز آغاز کرد. در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت.

گوهر خیراندیش سال 1357 در دانشگاه تهران قبول شد و به همراه همسر و فرزندانش از شیراز به تهران آمد و در کنار درس خواندن به فعالیت در تئاتر پرداخت.

این بانوی هنرمند در سه رشته پزشکی، زبان انگلیسی و هنر در دانشگاه قبول شد اما بنابر علاقه ای که داشت هنر را انتخاب کرد و از این انتخاب راضی و خوشحال است و اگرچه به پزشکی هم علاقه داشت اما به دلیل ترس از خون تصمیم گرفته به سراغ این رشته نرود.

ازدواج گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش از آن دسته هنرمندان است که زندگی مشترکش را خیلی زود آغاز کرد و در دوران دبیرستان بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج آنها گردید.

گوهر خیراندیش

این بانوی هنرمند کشورمان در برنامه دورهمی در شرح ماجرای ازدواجش گفت:

وقتی کلاس نهم بودم و در تئاتر مشغول بازی بودم آقای اسماعیل خانی من را به خانه میرساند. یکی از روزها وقتی من را به خانه رساند مادرم به او گفت لطفا دیگر این کار را نکنیید من خودم به دنبال دخترم می آیم. یک روز اسماعیل خانی گفت به مادرت بگو آبگوشت درست کند تا من به خانه شما بیایم. وقتی به منزل ما آمد ماجرای ازدواج را مطرح کرد که مادرم گفت:دختر من خیلی جوان است و هیچ کاری بلد نیست حتی بلد نیست لباس هایش را جمع کند و اصلا نمیتواند یک زندگی را اداره کند ولی ما 38 سال با هم زندگی کردیم.

جمشید اسماعیل خانی همسر گوهر خیراندیش بانوی هنرمند کشورمان بود که 20 فروردین ماه سال 1329 متولد شد و 18 فروردین 1381 درگذشت.

این هنرمند کشورمان بازی در تئاتر را سال 1349 آغاز کرد و راهی برای ورود گوهر خیراندیش هم به دنیای هنر شد و سال 1368 با فیلم «زیر بام های شهر» به کارگردانی اصغر هاشمی به دنیای سینما وارد شد.

سال 1364 با بازی در مجموعه آئینه به دنیای تلویزیون راه یافت و در سریال هایی چون مرغ حق، روزی روزگاری، آپارتمان، شلیک نهایی، زیرگنبد کبود، سفر به چذابه، یحیی و گلابتون، همسایه ها، کت جادویی و... به ایفای نقش پرداخته است.

حادثه هنگام فیلمبرداری

۱. گوهر خیراندیش در ۲۹ مهرماه ۱۳۹۲، در هنگام ایفای نقش در فیلم آذر، شهدخت، پرویز و دیگران، به کارگردانی بهروز افخمی بر اثر سانحه تصادف دچار مصدومیت شد و از ناحیه سر و استخوان ترقوه دچار شکستگی شد. در این حادثه که در سر صحنه فیلمبرداری در رینه در پلور آمل رخ داد، خیراندیش برای فیلمبرداری یکی از صحنه‌ها با ماشین در حال حرکت بود که به‌طور اتفاقی با یکی از ماشین‌های محلی که ناگهان از فرعی بیرون می‌آید تصادف می‌کند. او پس از انتقال به بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت.

۲. این بازیگر در حین تصویر برداری سریال تلویزیونی دیوار به دیوار در شامگاه چهارشنبه شب مصادف با ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۶ از ناحیه مچ پا دچار سانحه شد و با آسیب پاره شدن تاندون مواجه گردید و به این علت تحت عمل جراحی قرار گرفت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: